رونمایی و جاسوسی

طراحی اولیه کیا اپتیما ۲۰۲۱ جلو پنجره با نام صورت ببر!

کیا اپتیما 2021

کیا اپتیما ۲۰۲۱ با طراحی خیره کننده 

کیا طرح‌های اولیه از مدل مجددا طراحی شده‌ی اپتیما ۲۰۲۱ را منتشر کرده است و برجسته‌ترین ویژگی این خودرو جلو پنجره‌ی آن است که “صورت ببر” نامیده می‌شود. جلوه پنجره‌ی جدید تحولی بزرگ نسبت به آنچه در نسخه‌ی فعلی این خودرو قرار دارد محسوب می‌شود، این بار جلو پنجره عریض‌تر از قبل طراحی شده است، در عین حال ظاهر قسمت میانی جلو پنجره نیز حفظ شده است. چراغ‌های جلو بصورت یکپارچه با این جلو پنجره طراحی شده‌اند، همچنین LED‌های دیلایت نیز با طراحی Z مانند ارائه شده در مدل Cadenza عرضه می‌شوند.

در دیگر طرح‌های اولیه منتشر شده از این اپتیمای ۲۰۲۱ عقب خودرو به نمایش درآمده است و اینطور که بنظر می‌رسد چراغ‌های آن بصورت یک نوار در سراسر محور عقبی کشیده شده‌اند. همچنین یک نوار کرومی در اطراف شیشه‌ی پشت اپتیما طراحی شده است، سقف فست بک آن نیز مانند گذشته باقی مانده است که بیش از همیشه معرف مدل این خودرو است.

کیا اپتیما 2021

بنظر می‌رسد که طراحی داخلی کابین اپتیما ۲۰۲۱ تکامل یافته‌ی نسخه‌ی فعلی آن است، البته چند تغییر کلیدی نیز در آن صورت گرفته است. در کنسول مرکزی یک شیفتر چرخشی قرار گرفته که نشان دهنده‌ی مجهز شدن تریم‌های گران قیمت‌ به آن می‌باشد. همچنین در این خودرو تاچ اسکرینی با دو صفحه‌ی نمایش، همانند مدل‌های جدید مرسدس قرار گرفته است. البته که تاچ اسکرین اصلی به سمت راننده بصورت شیب دار طراحی شده است.

کیا اپتیما 2021

مانند هیوندای سوناتا جدید، کیا اپتیما ۲۰۲۱ نیز بر روی یک پلتفرم تازه عرضه می‌شود. همچنین سیستم انتقال قدرت Smartstream کیا و هیوندای باید در این مدل‌ها ارائه شود. مدل‌های کیا اپتیما آینده باید شامل نسخه‌های هیبریدی و GT اسپورت شود. انتظار می‌رود که مدل جدید اپتیما به زودی در رویدادی در کره معرفی شود و فروش آن قبل از عرضه به بازارهای جهانی نظیر آمریکا، در این کشور آغاز شود.

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا