فراخوانی

ایران خودرو و سایپا پویش داخلی‌سازی قطعات خودرو به راه انداختند

لوگو سایپا ایران خودرو

ایران خودرو و سایپا طی فراخوان‌هایی جداگانه، پویشی را با هدف توسعه‌ی داخلی‌سازی قطعات و کاهش ارزبری آغاز و از علاقه‌مندان به همکاری دعوت به همکاری کردند.

به گزارش کاریرا، گروه صنعتی ایران خودرو روز یکشنبه اعلام کرد: در راستای تحقق اهداف و سیاست‌های تعیین‌شده‌ی اقتصاد مقاومتی و رونق تولید و بهره‌مندی از توان، استعداد و دانش متخصصان متعهد کشور بویژه در دوران سخت تحریم و به منظور حمایت از توسعه تولید ملی برپایه فناوری‌های برتر در عرصه‌ی صنعت، این گروه صنعتی از همه صنعتگران، دانشگاهیان، شرکت‌های دانش‌بنیان و نخبگان کشور دعوت به همکاری می‌کند.

در این فراخوان از علاقه‌مندان دعوت شده تا زنجیره تامین ایران خودرو را در این جهاد خودکفایی با ارسال طرح‌ها و پروژه‌های خود با رویکرد توسعه داخلی‌سازی قطعات و کاهش ارزبری یاری کنند.

ایران خودرو نمایشگاه دائمی برای عرضه و معرفی قطعات خودکفانشده در شرکت ساپکو برپا کرده که هر روز از ساعت ۸ تا ۱۷ پذیرای بازدیدکنندگان است.
علاقه مندان برای مشارکت و انتخاب قطعات مورد نظر در این طرح می توانند به فرم جهاد خودکفایی قطعات در پایگاه اینترنتی ساپکو به آدرس www.sapco.com مراجعه کنند.

از سوی دیگر سایپا نیز طی بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد: باهدف اجرای اقتصاد مقاومتی و رونق‌بخشی به تولید داخل، گروه سایپا برای نخستین بار در صنعت خودرو کشور و در یک اقدام مبتکرانه، از تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و صنعتی کشور دعوت کرده تا طرح‌ها و ایده‌های خود را به این مجموعه ارائه کنند.

سایپا قصد دارد تا هرگونه پژوهش، طرح علمی و مطالعاتی و یا ایده ناب قابل اجرا در زمینه طراحی، کاربری و ساخت قطعات بامحور بومی‌سازی فناوری‌های پیشرفته خودرویی را مورد حمایت و بهره‌برداری قرار دهد.

پژوهشگران، دانشگاهیان، صنعت‌گران و شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر با مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا به آدرس www.airicsaipa.com تماس گرفته و یا از نمایشگاه دائمی قطعات بومی‌نشده مورد نیاز گروه سایپا در شرکت سازه‌گستر واقع در کیلومتر ۹ جاده مخصوص تهران کرج بازدید کنند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا