اخبار خودرو

MVM 315 اتوماتیک پلاس قیمت خورد

MVM 315 اتوماتیک پلاس توسط مدیران خودرو قیمت خورد+ شرایط فروش اقساطی

جزئیات و شرایط فروش اقساطی MVM 315

ام وی ام ۳۱۵ سال هاست که در بازار ایران حضور دارد و به نوعی در حد فاصل پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ و به عنوان رقیبی چینی برای این هاچ بک جوان پسند محسوب می شود، اما عدم عرضه این خودرو با گیربکس اتوماتیک همواره به عنوان پاشنه آشیل MVM 315 مطرح بوده است ولی در سال ۹۹ سرانجام شاهد عرضه MVM 315 اتوماتیک پلاس خواهیم بود.

بنابر اطلاع رسانی رسمی شرکت مدیران خودرو قرار است که سومین فیس لیفت این خودرو به زودی وارد بازار خواهد شد، طراحی MVM 315 اتوماتیک با نیاز روز بازار ، شرکت مدیران خودرو مدل به روز شده  این خودرو را به بازار عرضه خواهد نمود، در مدل جدید قسمت جلو و طراحی بیرونی خودرو تغییراتی داشته که با حفظ عناصر و المانهای عناصر فعلی بر طبق استانداردهای روز به نظر می رسد.

MVM 315 اتوماتیک

در بخش داخلی خودرو به طور کلی تغییر کرده و داشبورد کاملا مشابه مدل جذاب MVM X22 طراحی شده است، در مجموع خودرو جذاب تر شده که حثی مثبت را القاء میکند . همچنین خودرو به لحاظ ایمنی ارتقاء یافته و مجهز به سیستم ایی اس پی (کنترل پایداری الکترونیکی) است که در مقایسه با رقبا هم سطح یک برتری فناوری قابل توجه محسوب می شود.

MVM 315 اتوماتیک از نظر مشخصات پیشرانه با سایر خودروهای ۱٫۵ لیتری فاقد توربو مدیران خودرو مشابهت دارد و با توان ۱۰۵ اسب بخار راهی بازار می شود. در واقع مشخصات موتور و گیربکس ۳۱۵ اتوماتیک از تشابه کاملی با MVM X22 برخوردار است.

همچنین مدل جدید MVM 315 با گیربکس اتومات عرضه میشود که بسیار مورد تقاضای بازار میباشد ،با این حساب این خودرو موفقیت مدل های قبلی MVM 315 را تکرار خواهد نمود و به زودی شرکت مدیران خودرو اطلاعات جامع و کاملتری را راجبع این خودرو منتشر خواهد نمود.

ام وی ام 315 اتوماتیک پلاس

از حیث آپشن های رفاهی این خودرو دارای تجهیزاتی همچون سانروف ، سیستم راهیاب ماهواره ایی ( جی پی اس )  و همچنین به لحاظ ایمنی مجهز به سیستم ایی اس پی ( کنترل پایداری الکتریکی ) است و بالاترین رده تجهیزاتی را در میان هاچ بک های اتوماتیک مونتاژی در کشور ارائه می دهد.

قیمت ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک

مدیران خودرو در شرایط فروش تابستانی خود (تابستان ۹۹) قیمت قابل توجه ۲۹۰ میلیون تومانی را برای ام وی ام ۳۱۵ اتوماتیک در نظر گرفته است. البته امکان پیش پرداخت ۴۵ درصدی و قسط بندی ۵۵ درصد از رقم مذکور نیز برای علاقه مندان به خرید این خودرو وجود دارد. سود تسهیلات ۲۱ درصدی در کنار سود انصراف ۱۲ درصدی به همراه چک تضمین به مبلغ ۱۲۰ درصد تسهیلات برای بهره مندی از شرایط فروش اقساطی مورد نیاز است.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا