اخبار خودرو

خانه متحرک لوکس کنکورد مبتنی بر مرسدس بنز آتگو معرفی شد

زومیت

انتظار می‌رود همه‌گیری ویروس کرونا سفرهای جاده‌ای را جذاب‌تر کند، بنابراین مسافرت با یک خودروی تفریحی (RV) که گاراژ داخلی هم دارد، سرگرمی لوکسی خواهد بود. خانه متحرک لوکس کُنکورد (Concorde) که براساس کامیون مرسدس بنز آتگو ساخته شده است، تمامی امکانات مورد نیاز برای آسایش و رفاه را در سفر برای مشتریان فراهم می‌کند و علاوه بر آن چند غافلگیری نیز به‌همراه دارد.

خانه متحرک / motorhome لوکس کنکورد / Concorde مبتنی بر کامیون مرسدس بنز آتگو / mercedes benz atego در حال بارگیری اسمارت فورتو / smart fortwo

برجسته‌ترین ویژگی این خانه متحرک، گاراژی است که در پشت آن قرار می‌گیرد. مدل Liner 990 GI می‌تواند یک دستگاه خودروی اسمارت فورتو را در خود جای دهد، درحالی‌که مدل بزرگتر ۱۰۹۰ GI می‌تواند پذیرای مدل‌هایی مانند مینی کوپر و فیات/آبارث ۵۰۰ باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این خانه متحرک، بهره‌گیری از سیستم تعلیق بادی است و ظاهراً این امر باعث می‌شود که ارتفاع خانه متحرک پایین بیاید تا بارگیری و تخلیه وسایل نقلیه راحت‌تر شود.

خوشبختانه این خانه متحرک وسیله‌ای با تنها یک قابلیت نیست؛ زیرا فضای داخلی راحت و مجللی دارد. کاربر هنگام ورود، بخش L شکلی را پیدا می‌کند که مبلی راحت در آن جاسازی شده است.

فضای  داخلی و آشپزخانه خانه متحرک لوکس کنکورد مبتنی بر کامیون مرسدس بنز آتگو

در بخش دیگر، آشپزخانه‌ای شیک با اجاق گاز، سینک ظرفشویی از جنس استیل ضدزنگ و یخچال فریزر وجود دارد. سایر نکات برجسته شامل دستگاه قهوه‌ساز برقی جمع‌شدنی و آپشن‌هایی مانند مایکروویو و ماشین ظرفشویی می‌شود.

خانه متحرک کنکورد همچنین دارای تختخواب و حمام مجهز به آب‌گرم است که می‌تواند به دوش بارانی اختیاری نیز مجهز شود. البته خریداران می‌توانند این مدل را متناسب با سلیقه‌ی خود تنظیم کنند و انواع بالاتری را که دارای تزئینات چرمی و چوب گردو لوکس است، سفارش دهند.

نیروی محرکه توسط پیشرانه دیزلی ۶ سیلندر ۷/۷ لیتری تولید می‌شود که ۲۹۵ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. بااین‌حال‌، ازآنجاکه وزن این خانه بسیار زیاد است، بسته به مکان زندگی و مسافرت، به گواهینامه پایه یک برای راننده احتیاج دارد.

کابین خانه متحرک / motorhome لوکس کنکورد / Concorde مبتنی بر کامیون مرسدس بنز آتگو / mercedes benz atego

چنین خانه متحرکی با امکانات لوکس و تجهیزات رفاهی فراوان، خیلی ارزان نیست؛ زیرا قیمت خانه متحرک کنکورد از ۴۰۴،۸۷۶ دلار (۳۵۰،۰۰۰ یورو) شروع می‌شود.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا