اخبار عمومی

تغییر در تحویل خودروهای سایپا، خریداران “کوییک” باید “ساینا” بگیرند

لوگوی سایپا

سایپا در جدیدترین اطلاعیه خود، از تغییر برخی از محصولات ثبت‌نامی‌اش خبر داد

به گزارش کاریرا دعوتنامه تعهدات نقدی شهریورماه (ویژه مشتریان) شرکت سایپا، جهت تکمیل وجه و می باشد. براساس این اطلاعیه مشکلی برای تحویل خودروهای کیا سراتو، ساینا دنده ای و سایپا ۱۳۱ وجود ندارد اما مشتریان که جز تعهدات نقدی شهریور ماه محسوب می شوند و کوییک و تیبا دوگانه سوز را ثبت نام کرده اند، به جای تحویل خودروهای مورد نظر باید از گزینه های جایگزین استفاده کنند.

براساس تصمیم جدید شرکت سایپا به نمایندگی‌های فروش، آن دسته از مشتریانی که اقدام به خرید کوئیک کرده‌اند می‌توانند ساینا اتوماتیک تحویل گرفته و آن دسته از مشتریانی که تیبا دوگانه‌سوز ثبت‌نام کرده‌اند باید تیبا دریافت کنند.

در دعوت‌نامه تعهدات نقدی شهریورماه خودروهای ۱۳۱، ساینا، سراتو، کوئیک و تیبا دوگانه‌سوز ویژه مشتری آمده است:

نمایندگی‌ها کلیه اطلاعات مندرج در دعوت‌نامه را با سوابق موجود مشتری در نمایندگی مطابقت [دهند] و در صورت رؤیت هر گونه ایراد مراتب را ظرف مدت ۲۴ ساعت از طریق اتوماسیون اداری، به اداره عملیات فروش، ارسال نمایند.

لازم است مفاد دعوت‌نامه‌ها با یک نسخه از دعوت‌نامه‌ها را به‌منظور مستندسازی از طریق پست پیشتاز و در صورت عدم حصول نتیجه از هر طریق ممکن، به‌اطلاع مشتریان رسانده و مراتب را در پرونده آنها ثبت نمایند.

تذکر: در صورت موجود نبودن دعوت‌نامه مشتری یا مشتریان مشمول این بخشنامه در سایت مذکور ضروری است در اسرع وقت مشخصات ثبت‌نام مربوطه شامل پذیرش، نام و نام خانوادگی مشتری، جهت بررسی و صدور دعوت‌نامه از طریق اتوماسیون اداری یک برنامه‌ریزی فروش، ارسال گردد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا