اخبار عمومی

طرح عیدانه نگین خودرو ، بازدید قبل از سفرهای نوروزی رنو

نگین خودرو

سفرهای دلچسب نوروزی با خدمات عیدانه نگین خودرو

با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، شرکت نگین خودرو نماینده رسمی رنو (فرانسه) در ایران اقدام به برگزاری کمپین بازدید قبل از سفرهای نوروزی خودروهای رنو کرده و از پنجم تا هفدهم اسفند ماه صورت می گیرد.

به گفته رضا فاطمی فرد معاونت خدمات پس از فروش و بازرگانی قطعات شرکت نگین خودرو، برای چهارمین سال متوالی است که با برگزاری کمپین های فصلی و متناوب در طول سال در راستای مشتری مداری و افزایش رفاه و رضایت مشتریان قدم برمیداریم. “کمپین بازدید قبل از سفر” ۵ تا ۱۷ اسفند و از ساعت ۸ الی ۱۹ روزهای شنبه تا پنجشنبه، در کلیه شبکه نمایندگی های کشور و همچنین تعمیرگاه های مرکزی نگین خودرو در شیراز، ساری، بابل و غرب و شرق تهران درحال اجراست.

از نکات ویژه این کمپین، امکان «بازدید و تعویض روغن رایگان» برای تمامی خودروهای وارداتی رنو اعم از دارای گارانتی و فاقد آن و نیز شرکتی و غیر شرکتی است که تحت عنوان “بازدید سپر تا سپر” با در درست داشتن چک لیست کاملی از کنترل تمامی بخش های خودرو صورت می‌پذیرد. ایشان افزود: همواره در مسیر پیشرفت و توسعه فعالیت های شرکت نگین خودرو، ما معتقدیم که “مراقبت از مشتری، تعهد ماست”. گفتنی است مراکز نگین خودرو از توانایی پذیرش روزانه بیش از ۲۰۰ مشتری برخوردارند.

سرويس کمپین نوروزی شامل بخش‌های زير است:
۱ –  بازدید قبل از سفر      ۲ –  تخفیف ۱۰۰درصدی روغن ( در صورت نیاز به تعویض)

بازدید نوروزی شامل موارد زیر است:
• بازدید سطح مایعات
• بازدید چهار چرخ
• بازدید ظاهری نشتی مایعات
• بازدید سیستم بخاری و کولر
• بازدید تیغه های برف پاکن
• بازدید روشنایی داخل و خارج

منبع : نگین خودرو

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا