اخبار عمومی

لامبورگینی وننو ۵ میلیون دلاری که مالک آن یکی از اعضای خاندان سلطنتی سعودی است

لامبورگینی وننو

لامبورگینی وننو رودستر گران قیمت‌ترین مدل حال حاضر این کمپانی

مدل وننو جزو لامبورگینی‌های تولید شده‌ای است که فراموش کردن آن امری غیرممکن است. پس از اینکه این کمپانی در سال ۲۰۱۳ چهار مدل کوپه را از وننو تولید نمود، نسخه‌ی رودستر آن را معرفی کرد که تنها ۹ نمونه از آنها تولید شد و هر کدام از آنها ۴٫۵ میلیون دلار قیمت داشت.

لامبورگینی وننو

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

در حال حاضر یک وننو که مالک آن یکی از اعضای خاندان سلطنتی سعودی است برای فروش در بازار عرضه شده، قیمت این خودرو ۵ تا ۶ میلیون دلار تخمین زده شده است. این خودرو دومین نسخه‌ی تولید شده از وننو می‌باشد و رنگ بدنه‌ی آن ترکیبی از مشکی و سبز لیمویی است.

لامبورگینی وننو

این ترکیب رنگ در داخل کابین خودرو نیز اعمال شده است و صندلی و داشبورد خودرو سبز رنگ است. اینطور که اعلام شده است دو مالک قبلی این خودرو مسافت ۴۵۰ کیلومتر را با آن پیموده‌اند. قدرت این لامبورگینی وننو را موتور تنفس طبیعی ۶٫۵ لیتری ۱۲ سیلندری V شکل آونتادور تامین می‌کند.

لامبورگینی وننو

هر چند که این لامبورگینی وننو با ۴۹ اسب بخار بیشتر از آونتادور، در کل ۷۴۰ اسب بخار نیرو تولید می‌نماید. صفر تا صد وننو ۲٫۹ ثانیه تخمین زده شده و نهایت سرعت آن ۳۵۵ کیلومتر بر ساعت می‌باشد. علت شتاب و عملکرد عالی این مدل فیبر کربن بکار رفته در ساخت بدنه‌ی آن است. سال گذشته یک نسخه‌ از مدل وننو با قیمت ۸٫۵ میلیون دلار به فروش رسید. این خودرو در ۵ فوریه در پاریس به مزایده گذاشته خواهد شد.

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا