اخبار خودرو

کروز تولید کننده قطعات و سیستم‌های با کیفیت و مطمئن خودرو

کروز تولید کننده قطعات و سیستم‌های با کیفیت و مطمئن خودرو

به گزارش کاریرا، محمدرضا شبانی قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت ۳ شرکت صنایع تولیدی کروز با اشاره به اینکه کروز فعالیت خود را با تولید کلیدها و دسته سیم آغاز کرده است، گفت: با گذشت زمان و با رشد و توسعه محصولات، در حال حاضر ۳۰۰۰ محصول با شماره های فنی متفاوت در سه سایت خود تولید می کنیم که از جمله آن می توان به محصولاتی چون داشبورد و سپر، آینه، چراغ، کویل، قطعات موتوری، ایربگ، سیستم تهویه، سیلندر اشاره کرد.

شبانی با تاکید بر اینکه رشد خودروسازی در گرو رشد قطعه سازی است، اظهار کرد: همواره تولید قطعات خودرو در کشور یک نیاز بوده و از آنجا که قطعه سازی یکی از ارکان اصلی تولید خودرو است و این قطعه سازی است، می توان گفت توسعه محصول و افزایش کیفیت در صنعت قطعه سازی منجر به رشد خودروسازی کشور خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در سایت سه کروز مهترین محصولات تولیدی از نظر ایمنی ایربگ، سیستم ترمز و چراغ هستند، بیان کرد: طراحی جدیدی در چراغ های تولیدی کروز بکار گرفتیم که سبب تمایز آن شده است و ال ای دی های افزوده شده به این محصول، تکنولوژی جدیدی در کشور به شمار می رود.

قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت ۳ کروز با اشاره به اینکه این مجموعه با همت صنعت و دانشگاه به دستاوردهای مهمی دست یافته است، گفت: توانستیم کشور را از نیاز به قطعات استراتژیکی مانند ای سی یو به عنوان یکی از قطعات اصلی خودرو و قطعات ایربگ خودکفا کنیم.

شبانی با اشاره به اینکه ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی از ابتدای سال جذب کروز شده اند، تصریح کرد: در این سال ها با ایجاد تحریم های بی رحمانه علیه کشورمان با تلاش مضاعف در بومی سازی قطعات گام برداشتیم و در ادامه همین مسیر با جذب ۳۵۰ نفر، توانستیم به ۳۳۵۰ نفر در سایت ۳ کروز برسیم و میزان جذب ما با این روند رشد، به زودی به حدود ۶۰۰ نفر در سایت ۳ می رسد.

وی ادامه داد: این امر به تحقق شعار جهش تولید کمک می کند و می تواند منجر به افزایش تیراژ تولید و اشتغالزایی در شرکت شود.

قائم مقام مدیرعامل کارخانه سایت ۳ کروز در خصوص هدف این شرکت در آینده نزدیک اظهار کرد: چشم انداز ما افزایش تیراژ تولید و بالا بردن تنوع تولیدی همراه با ارتقاء سطح کیفی قطعات است تا به اهداف فروش خود در آینده دست یابیم.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا