اخبار خودرو

جدیدترین مشخصات فنی و فهرست آپشن‌ها شاهین سایپا

شاهین سایپا؛ جدیدترین مشخصات فنی، فهرست آپشن ها و قیمت احتمالی

پس از اعلام خبر توقف تولید پراید، سایپا، خودروهای «رهام» و تیبا را جایگزین پراید اعلام کرد. از آنجایی که تیبا از گذشته وارد بازار شده، کنجکاوی‌ها برایش کمتر بود اما برای «رُهام» (تغییر نام به شاهین) سؤال های زیادی وجود دارد.

سایپا شاهین رهام

«رهام» یا شاهین محصول جدید گروه خودروسازی سایپاست که در خصوص مشخصات فنی مدت‌های زیادی ابهاماتی مطرح بود. این خودرو در ابتدا قرار بود با پیشرانه برلیانس وارد بازار شود، اما در پی تحریم‌های اخیر صنعت خودروسازی کشور، احتمال استفاده از موتورهای تولید داخل مطرح شد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم بر اخبار پیرامون خودرو شاهین

مشخصات فنی شاهین سایپا با موتور توربو تیبا منتشر شد

سایپا شاهین که از چندی پیش فروش آن در سایپا آغاز شده است در دو تیپ S و G عرضه خواهد شد که هر کدام از مشخصات فنی و امکانات جداگانه ای برخوردار است.

پیشرانه ۱٫۵ لیتری سایپا شاهین، ۱۱۰ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۶۵ نیوتن متری در اختیار کاربر قرار می دهد و با جعبه دنده دستی به بازار خواهد آمد.

جدیدترین مشخصات فنی و فهرست آپشن‌ها شاهین سایپا سایپا؛ جدیدترین مشخصات فنی، فهرست آپشن ها و قیمت جدیدترین مشخصات فنی و فهرست آپشن‌ها شاهین سایپا 1596617626 363 شاهین سایپا؛ جدیدترین مشخصات فنی، فهرست آپشن ها و قیمت جدیدترین مشخصات فنی و فهرست آپشن‌ها شاهین سایپا 1596617626 421 شاهین سایپا؛ جدیدترین مشخصات فنی، فهرست آپشن ها و قیمت جدیدترین مشخصات فنی و فهرست آپشن‌ها شاهین سایپا 1596617626 524 شاهین سایپا؛ جدیدترین مشخصات فنی، فهرست آپشن ها و قیمت

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش گفت: «قیمت نهائی محصول جدید گروه خودروسازی سایپا هنوز نهائی نشده و مبلغ پیش‌پرداخت برای ثبت‌نام شاهین، به صورت علی‌الحساب بوده و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.»

مجید باقری با بیان اینکه به تازگی ابهاماتی در خصوص امکانات و تجهیزات خودرو شاهین مطرح شده، افزود: «خودرو شاهین با امکانات و‌ تجهیزات متفاوت در چند تیپ تولید و عرضه خواهد شد و مشتریان محترم این خودرو می‌توانند با توجه به بودجه و سطح نیاز خود، تیپ مورد نظر شاهین را در زمان تکمیل‌وجه با امکانات و تجهیزات موردنظر خود برای تحویل انتخاب کنند.»

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا