اخبار خودرو

سایپا از هجوم میلیونی برای خرید ۵۰ هزار دستگاه خودرو می گوید

پیش فروش سایپا

پس از خوابیدن گرد و خاک اخبار پیش فروش پر حاشیه‌ی سایپا ، مسئولان از آمار می گویند

قائم‌مقام فن‌آوری اطلاعات مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی استراتژیک و فن‌آوری اطلاعات گروه سایپا گفت: در مدت ۲۷ ساعت اجرای طرح پیش‌فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، بیش از ۹۵ میلیون بازدید از سایت فروش این مجموعه صورت گرفته است. حسن حسین‌آبادی افزود: در این طرح تعداد ۵۰ هزار دستگاه خودرو پیش‌فروش شد و براساس برآوردها و اطلاعات موجود، تعداد متقاضیان ۳۰ برابر این تعداد خودرو بوده و طبعاً از هر ۳۰ نفر تنها یك نفر موفق به ثبت‌نام شده و ۲۹ نفر دیگر امكان خرید را پیدا نكرده و احتمالاً از این امر ناراضی شده‏‌اند.

به‌گفته وی در دقایق نخست اجرای طرح پیش‌فروش محصولات سایپا، تعداد ۷۰۹ هزار و ۹۸ كاربر كه معادل یك‌میلیون و ۷۸۱ هزار و ۸۶۵ درخواست و رقمی معادل ۶ میلیون و ۱۳ هزار و ۷۹۸ بازدید از صفحات سایت بوده، به ثبت رسیده كه این موارد در تصاویر و فیلم ‏های تهیه شده از سایت‏ هایی كه اطلاعات تحلیلی درخصوص سایت فروش سایپا را ارائه می‌دهند، توسط رسانه‌های خبری كه در محل نظارت بر عملیات فروش حضور داشتند، به ثبت رسیده و قابل استعلام از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

در این طرح ۵۰ هزار دستگاه خودرو پیش‌فروش شد و تعداد متقاضیان ۳۰ برابر این تعداد بوده است

قائم‌مقام مركز مطالعات، برنامه‌ریزی و فن‌آوری استراتژیك گروه سایپا ادامه داد: در مدت ۲۷ ساعت كه فرایند پیش‌فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به اجرا درآمد، در مجموع ۹۵ میلیون و ۲۱۸ هزار و ۴۳۱ فقره بازدید از سایت فروش سایپا صورت گرفته است.

لوگو سایپا

حسین‌آبادی افزود: از میان این تعداد بازدید، ۵۵ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۴۸۵ ارجاع از طریق سایت www.saipacorp.com تعداد ۲۶ میلیون و ۱۰۵ هزار و ۵۷۵ ارجاع از طریق جست‌وجو در گوگل و تعداد یك ‌میلیون و ۳۸۳ هزار و ۱۱۸ ارجاع از طریق سایت www.saipagroup.ir به سایت فروش سایپا صورت گرفته است و ۹ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۱۷۳ نیز مراجعه مستقیم از طریق سایت saipa.iranecar.com و مابقی ۲ میلیون و ۲۸۲ هزارو ۸۰ بازدید از سایتهای اینترنتی دیگر صورت پذیرفته است.

وی تأكید كرد: این میزان بازدید باتوجه به مشخص بودن میزان ارجاع‌های انجام شده از سایر سایت‏ها به سایت فروش و قابلیت ره‌گیری و گزارش‌گیری از پهنای باند مصرفی، نشست‌های ایجادشده از مشتریان به آدرس فروش اینترنتی سایپا و به‌طور كلی حجم درخواست‌های ارسال‌شده برای سایت فروش سایپا كاملاً مشخص و قابل ردیابی بوده است.

کاریرا را در اینستاگرام دنبال کنید
carera.ir @
3 دیدگاه

3 دیدگاه

    ارسال دیدگاه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    بالا