اخبار خودرو

پورشه ۹۱۱ کابریوله با تیونینگ TechArt معرفی شد

زومیت

پورشه ۹۱۱ خودرویی است که هیچ فردی، خیال تیونینگ و به‌روزرسانی آن را به حتی به ذهن خود هم راه نمی‌دهد؛ درواقع این خودرو به چیز جدیدی نیاز ندارد، اما اگر فردی به کمی ارتقا علاقه‌مند باشد و از چیزهای جدید خوشش بیاید، مطمئناً محصول جدید تیونر آلمانی تک‌آرت (TechArt) می‌تواند به او کمک کند تا به هدفش برسد. این خودرو اهدایی شرکت TAG Motorsports است و حتی قدرت بیشتری نیز نسبت به پورشه ۹۱۱ معمولی دارد.

نمای جانبی خودرو کابریوله پورشه 911 با تیونینگ تک آرت آلمان / Porsche 911 Cabriolet TechArt در کنار ساحل دریا

اولین چیزی که ما درباره این خودرو متوجه شدیم، کیت بدنه است که طبق شیوه نام‌گذاری تک‌آرت «پکیج ۱» نامیده می‌شود. این کیت از اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب جدید تشکیل شده است. سایر امکانات و تجهیزات این پکیج شامل اگزوز سفارشی، فنرهای جدید، رینگ‌های فرمول V و قدرت کلی ۵۲۲ اسب‌بخار می‌شود.

زیر کیت بدنه این پورشه ۹۱۱ کابریوله، مدل کاررا S یا ۴S قرار دارد که البته تیونر آلمانی نوع آن را مشخص نمی‌کند. البته تفاوت چندانی نیز ندارد، زیرا هر دو نسخه دارای قدرت یکسان ۴۴۴ اسب‌بخار و گشتاور ۵۳۰ نیوتن‌متر هستند. ازآنجاکه نسخه‌ی معمولی این خودرو می‌تواند با پیشرانه اصلی در زمانی حدود ۳/۶ تا ۳/۷ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتربرساعت دست یابد، افزایش قدرت آن می‌تواند این زمان را به زیر ۳/۵ ثانیه برساند که باتوجه‌به استانداردهای موجود کاملا سریع است.

مشتریان آمریکایی می‌توانند پورشه ۹۱۱ کاررا S کابریوله مدل ۲۰۲۰ را با تیونینگ تک‌آرت و قیمت پایه ۱۲۷،۹۰۰ دلار خریداری کنند. اگر به‌جای آن نسخه‌ی کاررا ۴S کابریوله انتخاب شود، قیمت خودرو به بیش از ۱۳۵،۲۰۰ دلار می‌رسد. به‌طور طبیعی، نسخه ۴S همیشه از نظر توانایی‌های فنی به‌خصوص چگونگی انتقال قدرت پیشرانه به چرخ‌ها برتر بوده است و همین باعث می‌شود تا قیمت آن بالاتر باشد.

نمای عقب خودرو کابریوله پورشه 911 با تیونینگ تک آرت آلمان / Porsche 911 Cabriolet TechArt در کنار ساحل دریا

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا