اخبار خودرو

وانت مرسدس بنز کلاس X با تیونینگ کارلکس دیزاین معرفی شد

زومیت

مرسدس بنز کلاس X که می‌بینید شاید جالب‌ترین نمونه‌ای باشد که تاکنون دیده‌ایم. این محصول توسط پیک‌آپ دیزاین (Pickup Design)، یکی از زیرمجموعه‌های کارلکس دیزاین (Carlex Design) متمرکز بر تیونینگ وانت طراحی تهیه شده و مجموعه‌ای از تغییرات ظاهری و داخلی را دریافت کرده است.

Pickup-Design-Mercedes-Benz-X-Class-2

اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، طرح دورنگ بدنه است. بدنه مرسدس بنز کلاس X با رنگ سفید براق تزئین شده است، درحالی‌که قسمت بالای بدنه از رنگ قهوه‌ای بهره می‌برد. بسیاری از تزئینات قهوه‌ای دیگر در قسمت بیرونی خودرو مشاهده می‌شود که از جمله می‌توان به نوار رنگی در امتداد درها اشاره کرد که این وسیله‌ی نقلیه را «Yachting Edition» عنوان می‌کند.

در قسمت عقب، پیک‌آپ دیزاین کفی این وانت با چوب‌های مرغوب پوشانده است. درحالی‌که چوب نسبت به آستر معمولی کفی این وانت کمتر آسیب می‌بیند، شک داریم که مالک خودرو چیزی در عقب قرار دهد.

در داخل کابین، مرسدس بنز کلاس X برخلاف سایر مدل‌های معمولی به‌نظر می‌رسد. در ابتدا، کارلکس دیزاین تزئینات چوبی را روی داشبورد و غربیلک فرمان اعمال کرده است. در مرحله‌ی بعد، قطعاتی از قبیل پشتی‌های صندلی‌ها، اهرم تعویض دنده، اهرم ترمز دستی، کنسول مرکزی و قسمت‌هایی از پنل‌های درها با چرم قهوه‌ای پوشیده شده‌اند. سطوح دیگر مانند پوشش‌های درِ فوقانی، داشبورد بالایی و غربیلک فرمان نیز از جنس چرم آلکانترا قهوه‌ای هستند. از جمله سایر تغییرات در داخل کابین می‌توان به صندلی‌های سفارشی با بخش‌های مرکزی از چرم آلکانترا مشکی و کفپوش‌های چوبی در جلوی پای سرنشینان جلو و عقب اشاره کرد. 

Pickup-Design-Mercedes-Benz-X-Class-3

چنین تغییراتی ممکن است برای افرادی که با هدف تجاری و کاری از وانت پیک‌آپ مرسدس بنز کلاس X استفاده می‌کنند، کاربردی نباشد؛ اما قطعاً یکی از راه‌های جلب توجه در محل کار است.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا