اخبار خودرو

مرسدس بنز دیزاینو ، امکان سفارش خودرو با رنگ دلخواه

مرسدس بنز دیزاینو امکان سفارش خودرو به هر رنگ دلخواه را میسر می‌سازد

مرسدس بنز با اجرای طرح دیزاینو (Designo) از سال ۲۰۱۵ گام بزرگی را در راستای شخصی‌سازی و جلب نظر مثبت مشتریان خود برداشته است. با استفاده از این طرح مشتریان مرسدس بنز می‌توانند رنگ‌های اختصاصی و آپشن‌های بهتر و با‌کیفیت‌تری را برای مدل‌های خریداری شده، سفارش دهند.

طبق آمار، در سال ۲۰۲۰ میزان استقبال از طرح دیزاینو نزدیک ۲۰۰ درصد افزایش پیدا کرده است. یکی از دلایل اصلی این امر را می‌توان رفع انحصار دیزاینو دانست. در ابتدا این طرح منحصر به شاسی‌بلند پرطرفدار و جان‌سخت G کلاس بود، اما بعدا مدل‌های E کلاس، S کلاس و AMG GT دو درب هم مشمول آن شدند.

مرسدس بنز دیزاینو

با تصمیم اخیر اشتوتگارتی‌ها دامنه سفارشات مشتریان در طرح دیزاینو گسترش یافته و رنگ‌های به کار رفته در مدل‌های کلاسیک دهه ۵۰ و ۶۰ میلادی را نیز در بر می‌گیرد. به عبارت بهتر از این به بعد خریداران مدل‌های مشمول طرح دیزاینو خواهند توانست خودروی خود را با رنگی که نیم قرن پیش در محصولات مرسدس بنز مورد استفاده قرار گرفته، سفارش دهند. علاوه‌بر این مرسدس بنز این امکان را فراهم کرده که خریداران یک مدل بتوانند رنگ آن را از بین لیست رنگ سایر مدل‌ها نیز انتخاب کنند.

مرسدس بنز دیزاینو ، امکان سفارش خودرو با رنگ دلخواه 1593977722 544 مرسدس بنز دیزاینو امکان سفارش خودرو به هر رنگ دلخواه

اشتوتگارتی‌ها پا را فراتر نهاده و حتی به برخی از مشتریان خاص خود اجازه می‌دهند از بین رنگ‌هایی که سایر کمپانی‌ها برای محصولات خود استفاده می‌کنند، نمونه دلخواه را برای مرسدس بنز خود سفارش دهند. این ویژگی به معنای آن است که می‌توان AMG GT R را با رنگ منحصر بفرد Plum Crazy شرکت آمریکایی داج سفارش داد و یا خریداران S63 خواهند توانست آن را با رنگ سبز اختصاصی Nori Green Pearl لکسس انتخاب کنند. البته این به شرطی است که محدودیتی از سوی شرکت مقابل وجود نداشته باشد.

مرسدس بنز دیزاینو ، امکان سفارش خودرو با رنگ دلخواه 1593977722 123 مرسدس بنز دیزاینو امکان سفارش خودرو به هر رنگ دلخواه

خودروساز آلمانی افزایش تنوع پالت رنگ طرح دیزاینو را با دو خودروی شخصی‌سازی شده به نمایش گذاشته است. این دو خودرو عبارتند از یک دستگاه AMG S63 کابریوله و یک دستگاه E63 S استیشن.

مرسدس بنز دیزاینو ، امکان سفارش خودرو با رنگ دلخواه 1593977722 965 مرسدس بنز دیزاینو امکان سفارش خودرو به هر رنگ دلخواه

مدل روباز و جذاب AMG S63 کابریوله به لطف رنگ موسوم به سبز عمیق یا پررنگ (Deep Green) جلوه خاصی پیدا کرده و استیشن E63 S نیز با رنگ آبی فولادی (Steel Blue) کاملا متمایز دیده می‌شود. بد نیست بدانید آبی فولادی قبلا به ون اسپرینتر منحصر بود.

مرسدس بنز دیزاینو

طرح دیزاینو محدود به نمای بیرونی نیست و در داخل کابین شامل مواردی مثل امکان شخصی‌سازی رنگ پوشش چرم، پوشش سقف و دوخت قسمت‌های مختلف می‌شود. آنطور که اعلام شده در مدل‌های فوق لوکس و اشرافی مایباخ، امکان پوشاندن تقریبا تمامی قسمت‌ها با چرم دلخواه مشتری وجود دارد.

مرسدس بنز برای شاسی‌بلند G کلاس که آغازگر طرح دیزاینو به حساب می‌آید طرح مخصوص دیزاینو G را تدارک دیده، با این طرح G کلاس در ۳۴ رنگ بیرونی و با ۵۴ روکش متفاوت قابل انتخاب خواهد بود. این سطح از شخصی‌سازی به معنای آن است که می‌توان بیش از یک میلیون G کلاس متفاوت تولید کرد!

 

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا