اخبار عمومی

۸۰۰ خودروی احتکار شده در پارکینگ‌های مختلف کشف شد

احتکار خودرو

در روز‌های انتهایی اردیبهشت ۹۹ تعداد ۸۰۰ خودروی احتکار شده پارکینگ‌های مختلف کشف شده است.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در روز‌های اخیر با گزارش‌های مردمی، حدود ۸۰۰ خودروی احتکار شده را در پارکینگ‌های مختلف کشف شده است.

به گزارش تسنیم، سیدیاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در گفتگوی تلویزیونی از تشدید نظارت‌ها بر بازار خودرو طبق قانون خبرداد و افزود: سازمان تعزیرات حکومتی طبق دستورات قانون اقدام می‌کند.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با تقدیر از همکاری مردم افزود: در روز‌های اخیر با گزارش‌های مردمی، حدود ۸۰۰ خودروی احتکار شده را در پارکینگ‌های مختلف کشف شده است. سیدیاسر رایگانی گفت: مردم می‌توانند با شماره‌های ۱۱۰، ۱۲۴ و یا شماره ۱۳۵ سازمان تعزیرات گزارش خود را درباره احتکار و انبار خودروی محتکران اطلاع دهند.

به گفته وی یکی از این پارکینگ‌ها در منطقه تهرانسر واقع شده بود که حدود ۱۳۸ دستگاه خودرو تولیدی شرکت سایپا، ۸۷ دستگاه تولیدی شرکت ایران خودرو، ۱۲ خودرو متعلق به شرکت بهمن در آن کشف شد.

تیمور پورحیدری سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز در مصاحبه‌ای دیگر از کشف یک پارکینگ دیگر در منطقه مهرآباد تهران خبر داد که ۳۰ خودرو ام وی ام تولید شرکت مدیران خودرو و ۳۰ خودرو متعلق به شرکت‌های ایران خودرو و سایپا در آن کشف شد.

همچنین به گفته این مقام مسئول پارکینگ سوم در محدوده خیابان انقلاب واقع شده بود که ۷۴ دستگاه خودرو تولیدی شرکت ایران خودرو، ۱۸ دستگاه تولید شرکت سایپا و سه دستگاه تولید شرکت بهمن در آن کشف شد.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران با اشاره به اینکه پرونده‌های تشکیل شده برای پیگیری قضایی تحویل تعزیرات شده، تصریح کرد: بعد از اینکه پرونده‌ها تعیین تکلیف شود در صورتی که خودروهای ثبت نامی بوده باشد باید تعیین تکلیف و به صاحبان که ثبت نام کردند تحویل داده شود، در غیر این صورت در تعزیرات درباره جریمه و فرآیندهای قضایی تعیین تکلیف می‌شود.

او افزود: پس از دریافت اطلاعات مردمی دو ساعت برای حضور نمایندگان سازمان تعزیرات زمان لازم است. معاون بازرسی سازمان حمایت هم درباره کنترل قیمت خودرو گفت: کارگروه تنظیم بازار در مصوبه ۲۲ اردیبهشت ۹۹ نظارت بر بازار و تولید خود را در سه مقطع پیش بینی کرد.

تیمور پورحیدری گفت: بیشترین نارضایتی‌ها درباره توزیع و عرضه خودرو بوده است. پورحیدری با شرح شرایط ثبت نام خودرو افزود: شیوه توزیع خودرو تغییر خواهد کرد و کسی می‌تواند با کد ملی خود ثبت نام کند که مصرف کننده اصلی باشد. معاون بازرسی سازمان حمایت گفت: برنامه جدید ثبت نام و با شرایط جدید از عید فطر اجرا می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا