اخبار عمومی

طرح ترافیک سال ۹۹ ، جزئیات ساعت و محدوده

جدول تردد محدوده طرح ترافیک

جزئیات طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ و پاسخ سوالات متداول 

از تاریخ ۲۰ فرودین ماه، طرح ترافیک ۹۹ اجرایی خواهد شد. طرح ترافیک در سال جدید نسبت به سال ۱۳۹۸ تغییراتی کرده است که موجب طرح سوالات بسیاری از سوی شهروندان شده. بسیاری از رانندگان در طول روز وارد محدوده طرح ترافیک تهران می شوند و محل زندگی تعداد زیادی از شهروندان هم در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل جزئیات طرح ترافیک سال ۱۳۹۹ بپردازیم و پاسخ سوالات متداول در زمینه‌ی ساعت طرح ترافیک، خرید طرح ترافیک و دیگر نکات مربوط به سامانه طرح ترافیک را بدهیم. پس اگر درباره‌ی طرح ترافیک ۹۹ سوالی دارید با کاریرا همراه باشید.

طرح ترافیک

ساعت طرح ترافیک در سال ۹۹ به چه صورت خواهد بود؟

بنابر گفته‌های عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران، ساعت اجرای طرح ترافیک در شش ماهه نخست سال ۹۹ از ۶:۳۰ صبح تا ساعت ۱۹ عصر تعیین شده است اما به دلیل شیوع کرونا و جلوگیری از گسترش بیشتر بیماری، شورای ترافیک تهران تصمیم گرفت تا ساعت طرح را برای سال جدید تغییر دهد و در حال حاضر این طرح از ساعت ۸ صبح الی ۱۷ بعدازظهر اجرایی خواهد شد. هدف این کاهش تسهیل تردد وسایل نقلیه شخصی در سطح شهر است.

آیا محدوده طرح ترافیک تغییر کرده است؟

طبق اظهارات سعیدیان‌فر طرح ترافیک جدید تنها از نظر قیمت و اجرا تغییر کرده است و از لحاظ ماهیت و محدوده هیچ تفاوتی با طرح ترافیک ۹۸ ندارد.

 

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا