اخبار خودرو

خلف وعده سایپا ، تاخیر در اعلام اسامی برندگان قرعه کشی

خلف وعده سایپا؛ تاخیر در اعلام اسامی برندگان قرعه کشی

علیرغم اعلام سایپا مبنی بر انتشار اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی در ساعت ۱۰ امروز، اما هنوز (تا لحظه تنظیم خبر) این اسامی منتشر نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، مراسم قرعه کشی برندگان سومین مرحله قرعه کشی سایپا در سال جدید دیروز با حضور نمایندگان دستگاه‌های نظارتی برگزار شد و سایپا رسما اعلام کرد که روز یکشنبه ۲۹ تیر ماه ساعت ۱۰ صبح اسامی برندگان بر روی پایگاه اینترنتی این خودروساز منتشر می شود، اما با گذشت بیش از یک ساعت از آن زمان (تا لحظه تنظیم خبر) اسامی منتشر نشده و سایپا هم هیچ گونه اطلاع رسانی در این زمینه انجام نداده است.

یک مقام آگاه در سایپا به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: به دلیل صحت سنجی اطلاعات، اعلام اسامی با تاخیر مواجه شده است، هر چند اعلام رسمی در این زمینه صورت نگرفته است.

آقای مجید باقری قائم مقام مدیر عامل در حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، دیروز اعلام کرد: پس از اعلام اسامی برندگان سومین مرحله قرعه کشی سایپا؛ برندگان فرصت دارند ظرف مدت ۷۲ ساعت، تکمیل وجه کنند.

وی اضافه کرد: در این مرحله، قرعه کشی برای سه مدل از تولیدات سایپا برگزار شد و از مجموع ۲۵۰ هزار متقاضی، ۱۴ هزار نفر برای دریافت این خودرو‌ها برنده شدند و ۵۰ درصد این ظرفیت نیز به عنوان نفرات رزرو انتخاب شدند تا در صورت انصراف متقاضیان جایگزین آن‌ها شوند.

وی افزود: کسانی که در این مرحله نتوانسته اند خرید خودرو انجام دهند یا برنده نشده اند نیز می‌توانند در مرحله چهارم ثبت نام خودرو‌های سایپا که بصورت پیش فروش انجام می‌شود شرکت کنند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا