اخبار خودرو

قیمت‌ خودرو در بازار به تاریخ ۱۳۹۹/۴/۱۵

بازرسی در بازار خودرو

معاملات قفل شد!

سعید موتمنی گفت: جهش قیمت دلار مستقیما بر بازار خودرو تاثیر گذاشته و با توجه به اینکه بازار ارز این روزها به شدت نوسان پیدا کرده، قیمت خودرو هم افزایش یافته است.

او ادامه داد: با توجه به روند صعودی بازار، معاملات خرید و فروش خودرو به حداقل رسیده و می‌توان گفت بازار قفل شده است به طوری‌که حتی مراجعه‌کننده‌ای برای اطلاع از قیمت‌ها هم نداریم و از طرفی فروشندگان نیز متاثر از رشد نرخ ارز منتظر افزایش بیشتر قیمت‌ها هستند.

موتمنی با تشریح قیمت‌های روز خودرو بیان کرد: قیمت پراید ۱۳۱ در بازار امروز به ۷۷ میلیون و پراید ۱۱۱ به ۸۷ میلیون تومان رسیده است؛ همچنین تیبا ۲ با قیمت ۹۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و تیبا صندوقدار ۸۸میلیون تومان معامله می‌شود.

او ادامه داد: قیمت ساینا در بازار آزاد به ۹۸ میلیون و کوییک به ۱۱۳ میلیون تومان رسید؛ قیمت پژو ۴۰۵ نیز ۱۲۷میلیون و پژو پارس ۱۵۴ میلیون تومان است.

قیمت روز انواع پژو ۲۰۶

به گفته موتمنی، قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در بازار آزاد امروز به ۱۴۴ میلیون، تیپ۵ به ۱۷۵میلیون و پژو ۲۰۶ صندوقدار وی ۸ به ۱۷۰ میلیون تومان رسید؛ همچنین قیمت روز پژو ۲۰۷ دنده‌ای ۲۱۴ میلیون و اتوماتیک آن ۲۷۲ میلیون تومان است.

قیمت روز خودروهای مونتاژی

همچنین قیمت هر دستگاه پژو ۲۰۰۸ در بازار آزاد حدود ۶۰۰ میلیون، کیا سراتو ۵۵۰ میلیون، چانگان ۳۳۲ میلیون، هایما اس ۷ حدود ۴۷۰ میلیون و جک اس ۵ نیز ۴۵۰ میلیون تومان است.

 

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا