اخبار خودرو

صنعت خودرو کشور یک دروغ است

صنعت خودرو ی کشور یک دروغ است/مجلس چوب لای کار دولت قرار نمی‌دهد

مجلس چوب لای کار دولت قرار نمی‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مصطفی طاهری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان اظهار کرد: اقتصاد و معیشت مهمترین دغدغه امروز در جامعه است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تورم و گرانی‌های افسارگسیخته مردم را نگران کرده است، بیان کرد: کاهش هشت برابری ارزش پول کشور نیز باید مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه دغدغه نخست امروز خانواده‌ها اشتغال است، ادامه داد: باید در مورد مشکلات مردم چاره‌اندیشی کرد. طاهری با اشاره به اینکه در کشور ظرفیت‌های زیادی وجود دارد، بیان کرد: دلیل حجم بالای مشکلات ناشی از بی‌توجهی و ضعف مدیریتی است.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نبود وحدت رویه و فرماندهی یک پارچه مشکل اصلی موجود در کشور است. وی داشتن صنعت خودرو و مرغ را یک دروغ بزرگ در کشور است، اظهار کرد: این صنعت به شدت به خارج وابسته است.

طاهری با اشاره به اینکه شعار تولید در کشور وجود ندارد چرا که عملیاتی نشده است، بیان کرد: اگر به این شعارها پرداخته می‌شد هم‌اکنون وضعیت کشور بسیار بهتر بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نبود بانک اطلاعاتی و شفاف‌سازی عمده‌ترین مشکل کشور محسوب می‌‌شود، افزود: همین موضوع موجب شده بسیاری از فعالیت‌های کشور برای مقابله با فساد با بن بست مواجه شود.

وی با اشاره به اینکه پیگیری موضوعات توسط استاندار قابل قبول است و جای قدردانی دارد، اضافه کرد: در هر محلی نیاز به حضور استاندار بوده، حضور یافته و پیگیری لازم را انجام می‌دهد.

نماینده مردم در زنجان و طارم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در دیدار با وزیر از وزارت کشور انتقاداتی به این وزارتخانه داشتم، عنوان کرد: شیطنتی بود که این موضوع را به اختلاف با استاندار زنجان ربط می‌دادند.

وی با بیان اینکه مجلس و نمایندگان چوب لای کار دولت قرار نمی‌دهد، بیان کرد: اما اجازه فساد داده نخواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه پرداخت یارانه به شکل موجود پول‌پاشی است، اظهار کرد: با شفاف‌سازی امکان مدیریت صحیح منابع وجود دارد.
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید آقایی دلار کم شود، ادامه داد: در حالی که مقام معظم رهبری تاکید داشتند ارزش گذاری به دلار کم شود، در کشور به این موضوع توجه نشد اما در کشورهای دیگر در حال اجرا است.

منبع

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا