اخبار خودرو

خشونت به سبک کره‌ای ، هیوندای سانتافه N Performance

هیوندای سانتافه N Performance رونمایی شد؛ خشونت به سبک کره‌ای

همین چند هفته پیش بود که هیوندای از نسخه فیس‌لیفت سانتافه با تغییرات نسبتا گسترده در دماغه خودرو رونمایی کرد. حال با گذشت مدتی اندک این شرکت از نسخه‌ای جذاب‌تر و هیجان‌انگیزتر که توسط بخش N ارتقا یافته، در سرزمین مادری رونمایی کرده است.

خشونت به سبک کره‌ای ، هیوندای سانتافه N Performance سانتافه N Performance رونمایی شد؛ خشونت به سبک کره‌ای

هیوندای سانتافه N Performance Parts به واسطه ترکیب رنگ مشکی بدنه و رنگ رز گلد جلوپنجره، سپر و اسپویلر کوچک چهره بسیار متمایزتری دارد. مکمل تفاوت‌های این بخش تزئینات فیبرکربنی در روی کاپوت است.

خشونت به سبک کره‌ای ، هیوندای سانتافه N Performance 1596010022 284 هیوندای سانتافه N Performance رونمایی شد؛ خشونت به سبک کره‌ای

در نمای جانبی رینگ‌های تیره ۲۱ اینچی با طرح فیبرکربن در قسمت میانی جلب توجه می‌کنند. پره‌های این رینگ‌ها نیز رز گلد رنگ‌آمیزی شده‌اند تا با ترکیب رنگ نمای جلو هماهنگ باشند. در نمای جانبی رکاب‌ها هم جلوه‌ای خاص به هیوندای سانتافه N Performance Parts بخشیده‌اند.

هیوندای سانتافه

در نمای عقب اسپویلرهای دوگانه، چهار خروجی اگزوز و دیفیوزر فیبرکربنی از المان‌های شاخص هستند؛ ضمن اینکه ریل‌های سقفی هم از وجوه تمایز این نسخه با مدل استاندارد است.

خشونت به سبک کره‌ای ، هیوندای سانتافه N Performance 1596010022 240 هیوندای سانتافه N Performance رونمایی شد؛ خشونت به سبک کره‌ای

مثل بدنه فضای داخلی سانتافه N Performance Parts نیز عمدتا دارای رنگ مشکی است، با این تفاوت که صندلی‌ها به جای رز گلد، دوخت قرمز رنگ دارند. برای اینکه سرنشینان خودرو متوجه شوند در یک نسخه خاص از سانتافه نشسته‌اند، پشتی صندلی‌های جلو از فیبرکربن ساخته شده؛ همچنین روی فرمان، کنسول میانی و رودری‌ها به وفور از این ماده گران‌قیمت استفاده شده است. علاوه‌بر این باید گفت اکثر قسمت‌های کابین پوششی از آلکانتارا دارند.

خشونت به سبک کره‌ای ، هیوندای سانتافه N Performance 1596010022 385 هیوندای سانتافه N Performance رونمایی شد؛ خشونت به سبک کره‌ای

خودروساز کره‌ای درباره قیمت سانتافه N Performance Parts اطلاعاتی منتشر نکرده، همچنین مشخص نیست که این نسخه مخصوص بازار داخلی کره است یا در سایر بازارها هم قابل سفارش خواهد بود.

همانطور که در مطلب مربوطه اشاره کردیم، سانتافه ۲۰۲۱ بر مبنای نسل سوم از پلتفرم اختصاصی کمپانی هیوندای تولید شده است. کره‌ای‌ها تاکید می‌کنند به لطف استفاده از این پلتفرم، فیس‌لیفت سانتافه از لحاظ عملکرد، هندلینگ، مصرف سوخت و ایمنی در سطح بالایی قرار خواهد داشت.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا