مشخصات خودروها

چری آریزو ۵

مشخصات فنی چری آریزو 5
خودرو
نام خودرو آریزو 5
کشور سازندهچین
سال طراحی2015
مشخصات فنی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1499 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت 116 اسب بخار در 6150 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور 141 نیوتن متر در 3800 دور در دقیقه
جعبه دنده 5 دنده دستی یا CVT
شتاب 0 تا 100-
حداکثر سرعت 185 کیلومتر در ساعت
وزن 1229 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر) 4532 طول - 1814 عرض - 1487 ارتفاع
فاصله بین دو محور 2650 میلیمتر
مصرف سوخت و استانداردها
مصرف سوخت داخل شهر-
مصرف سوخت خارج از شهر-
مصرف سوخت ترکیبی-
حجم باک 48 لیتر
استاندارد آلایندگی یورو 5
میزان تولید CO2-
استاندارد امنیت-
تجهیزات و امکانات
ترمز و پایداری ABS – EBA – سیستم ضد لغزش TCS – سیستم پایداری الکترونیکی ESP – سیستم کمکی HHC
کیسه هوا کیسه هوا برای سرنشینان جلو – جانبی و پرده ای (برای مدل فول)
سیستم صوتی قابلیت پخش MP3 – کنترل سیستم صوتی از روی فرمان – صفحه نمایش 7 اینچی لمسی
دیگر تجهیزات سیستم نمایش میزاد باد لاستیک های TPMS – استارت بدون کلید – سیستم ورود بدون کلید – 4 شیشه بالابر برقی – تنظیم برقی آینه ها – کروز کنترل – سانروف – روکش چرمی صندلی ها – سنسور عقب – چراغ های LED – وضعیت رانندگی ECO

تصاویر چری آریزو ۵

چری آریزو 5 Arrizo 5 2

بررسی چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ سدان زیبای چری که به تازگی از آن رونمایی شده توسط شرکت مدیران خودرو مراحل آزمایش های فنی را سپری میکند تا بزودی شاهد تردد این محصول چری زیبا در خیابان ها باشیم.اگرچه با پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی تنفس طبیعی حرف زیادی برای گفتن ندارد اما می توان با توجه به ظاهر و خدمات پس از فروش خوب به فروشش امیدوار بود.

نکات مثبت چری آریزو ۵

امکانات رفاهی مناسب-مصرف سوخت اقتصادی-زیبایی ظاهری

نکات منفی چری آریزو ۵

توان کم پیشرانه-قیمت بالا-کیفیت ساخت پایین

امنیت چری آریزو ۵

این سدان موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از چاینا ان کمپ شده است

نقد کارشناسی چری آریزو ۵

چری آریزو ۵ سدان خوش تیپ و زیبای چینی است که مدتی است در بازار عرضه شده است این ماشین خدمات پس از فروش خوب و ظاهر جذاب نکات مثبتش هستند و باید ببینیم که آیا غیر از این دو مورد هم نکته ای دارد که شما را به خرید چری آریزو ۵ ترغیب نماید یا خیر .

چری آریزو ۵ از نظر طراحی داخلی همانند استایل خارجی ماشین ظاهر جذابی دارد اما ای کاش به همان اندازه که ظاهر ماشین برای مسئولین چری اهمیت داشت به همان اندازه هم در مورد متریال مورد استفاده کابین و ادوات ماشین و کیفیت ساخت و مونتاژ وسواس به خرج می دادند تا بر روی کیفیت این ماشین هم بتوان حساب باز کرد و چری آریزو ۵ را بر اساس قیمتش یک ماشین بی کیفیت ننامند .

چری آریزو ۵ از نظر ابعاد و وزن در کلاس ماشین های متوسط خانوادگی قرار می گیرد اما پیشرانه ماشین بیشتر مناسب ام وی ام ۳۱۵ است تا چری آریزو ۵ و باید این نکته را گفت که پیشرانه ام وی ام ۳۱۵ و چری آریزو ۵ از نظر پایه با هم یکسان هستند . این پیشرانه به ماشینی با وزن ۱۳۸۷ کیلوگرم با حجم ۱۵۰۰ سی سی تنها ۱۱۶ اسب بخار قدرت و ۱۴۱ نیوتن متر گشتاور می دهد که عملا چه با گیربکس دستی و چه با گیربکس CVT بی کیفیت این ماشین شتاب گیری با چری آریزو۵ اصلا جذاب نیست و نیاز به صبر و حوصله فراوان دارد.

از نظر آپشن و امکانات سطح تجهیزاتی چری آریزو ۵ بالا است و شاهد لیست آپشن کاملی بر روی مدل فول این ماشین با توجه به قیمت چری آریزو ۵ هستیم . چری آریزو ۵ از نظر هندلینگ و سواری مناسب عمل می کند و در استفاده های شهری ماشین خوبی است ولی ترمز های چری آیزو ۵ اصلا عملکرد خوبی ندارند و در مسیر های پر پیچ و شیبدار احساس نا امنی را به راننده منتقل می نماید . در کل اگر بخواهیم نظر نهایی را در مورد چری آریزو ۵ بدهیم باید بگوییم که یک ماشین بسیار خوش چهره و مدرن، فول آپشن، بی کیفیت، ضعیف و کم کشش است که با توجه به قیمتش گزینه های بهتری پیش روی شما قرار دارد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا