کاریرا اکسپرینس

کاریرا اکسپرینس | قسمت ۳ : تجربه رانندگی و بررسی هوندا آکورد

هوندا آکورد: یاکوزا؟ سامورایی؟ امپراطور؟… هیچ کدام؛ فقط فروتن!

در سومین قسمت از مجموعه کاریرا اکسپرینس به سراغ هوندا آکورد ۲۰۱۴ می‌رویم تا ببینیم این ژاپنی پر ادعا که در ایران مورد بی مهری واقع شده چه حرفی برای گفتن دارد. سومین قسمت کاریرا اکسپرینس را ببینید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

هوندا آکورد یکی از مشهورترین سدان‌های سایز متوسط در سطح جهان است که نسل اول آن در سال ۱۹۷۶ معرفی و عرضه شد و در حال حاضر در دهمین نسل خود به تولید می‌رسد. هوندا آکورد یکی از پرفروش‌ترین خودروها در کلاس خود در تمام دنیا و در تاریخ چندین ساله خود محسوب می‌شود.

هوندا آکورد ۲۰۱۴ موفق شده است که بین یک سواری راحت و هندلینگ تقریبا اسپرت توازن کاملی ایجاد کند. اگرچه آکورد هیچگاه یک خودروی کاملا اسپرت نبوده است. فرمان برقی آکورد در صورتی که برای اولین بار آن را بچرخانید بسیار نرم و سبک به نظر می‌آید، اما دقیق است و واکنشهای به موقعی از خود نشان می‌دهد که باعث افزایش لذت رانندگی می‌شود. آکورد در نهمین نسل و از سال ۲۰۱۳ توسط گلرنگ موتور در بازار ایران عرضه شد و اتفاقا در مدت کوتاه عرضه، به خودرو محبوبی تبدیل شد. البته واردکننده عملکرد مناسبی در تبلیغات و قیمت گذاری نداشت  و به همین دلیل هوندا آکورد به جایگاه واقعی خود در ایران دست پیدا نکرد.

6 دیدگاه

6 دیدگاه

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا