تیونینگ

درگ سنگین کادیلاک و شورولت + فیلم

هنرنمایی هنسی روی هیولای سنگین وزن آمریکایی! هنسی اسکالید!

پول و پول و بازهم پول! هر خودرویی با هر وزن و ابعادی اگر پول خرجش شود می تواند سریع باشد! چیزی که اینجا داریم یک کادیلاک اسکالید است که توسط تیم Hennessey Performance تا خرخره تیون (تیونینگ) شده! مدتی قبل نیز دوج چلنجر Demon در دستان هنسی قرار گرفت و تا می توانستند با آن گاز دادند.

همانطور که پیش بینی می شود و البته بدیهی است، این کادیلاک Escalade با مدل استوک کارخانه زمین تا آسمان فرق دارد. الان این خودرو شاسی بلند دیگر کادیلاک اسکالید نیست بلکه Hennessey Escalade است! یعنی قدرت بیشتر، یعنی شتاب بیشتر! اما چقدر بیشتر؟ در حقیقت کادیلاک تیونینگ شده هنسی قدرتی حدود ۲ برابر بیشتر از نسخه استوک ۲۰۱۸ دارد. همه این ها به کنار! ماجرای اصلی این است که این کادیلاک به مصاف یک شورولت وحشی رفته است! شکست دادن شورولت کامارو ZL1 کار هر کسی نیست! آمریکایی علیه آمریکایی! پکیج هنسی برای کادیلاک باعث شده که این خودرو به قدرتی معادل ۸۰۰ اسب بخار دست پیدا کند. اطلاعاتی از دو دیفرانسیل یا تک دیفرانسیل بودن این نسخه در دست نیست و معلوم نشده که کادیلاک در این مسابقه در چه حالتی از نظر انتقال قدرت به چرخ ها قرار دارد.

ما در اینجا شاهد شتاب خیره کننده کادیلاک هستیم. اگر دقیق تر نگاه کنید خواهید دید که شورولت Camaro در ابتدا یک جهش اولیه انجام می دهد اما بلافاصله کادیلاک است که دیوانه وار گاز می دهد و دور می شود. برگ برنده کادیلاک در اینجا شتاب زیاد بود که در این مسافت آن را برنده کرد. اما دیدیم که شورولت سریع به رقابت برگشت و اگر مسافت بیشتر بود احتمالا نتیجه متفاوت میشد.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا