رونمایی و جاسوسی

معرفی BYD Qin 2019 ، محصول احتمالی کارمانیا

BYD Qin

زیبایی بیشتر ، اسپورت هیبریدی!

نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۱۸ به زودی آغاز می شود. بی وای دی یکی از خودروسازهای چینی است که قصد دارد با دست پر به نمایشگاه بیاید. چند روز پیش این کمپانی خودروی جدید خود یعنی BYD تانگ ۲۰۱۹ را نیز معرفی نمود.

بی وای دی Qin که “چین” خوانده می شود ، سدان پلاگین هایبرید (PHEV) نمایشگاه ماه آوریل شهر پکن (چین)  خواهد بود. BYD چین نسخه کنونی قیمت پایه حدود ۱۸۶ هزار یوان (حدود ۱۵۰ میلیون تومان!!) دارد. بی وای دی چین موتور بنزینی ۱۵۴ اسب بخاری ۱٫۵ لیتری توربو را به همراه دارد. یک نسخه تمام الکتریکی ۲۱۸ اسبی نیز برای Qin وجود دارد. اما BYD Qin جدید هیبریدی بوده و بعدها می توان انتظار نسخه تمام برقی آن را داشت. این پیشرانه هیبریدی تشکیل شده از موتور بنزینی ۱۵۱ اسبی ۱٫۵ لیتری توربو و یک موتور برقی است که هنوز اطلاعات آن منتشر نشده است. حداکثر سرعت خودرو ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت و شتاب صفر تا صد آن برابر ۵٫۹ ثانیه خواهد بود.

BYD Qin

ابعاد بی وای دی چین جدید به صورت ۴۷۶۵ میلی متر طول ، ۱۸۳۷ میلی متر عرض و ارتفاع ۱۴۹۵ میلی متر می باشد. فاصله محوری این خودرو  ۲۷۱۸ میلی متر است. جلوپنجره BYD تانگ را به خاطر دارید؟ BYD Qin جدید نیز از نمای ظاهری جدید خانواده بی وای دی بهره خواهد برد. شاید جالب باشد که بدانید بی وای دی بر روی عقب خودروهای هیبریدی خود عدد شتاب صفر تا صد آن ها را درج می کند. به این ترتیب چین جدید هم نشان ۵٫۹S را به همراه خواهد داشت. بی وای دی از جمله خودروهای زیبای چینی محسوب می شود و این سدان تازه وارد نیز احتمالا مجددا یکی از زیباترین بلکه به زیباترین سدان چین تبدیل شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا