رونمایی و جاسوسی

فیس‌لیفت جدید رنو مگان با طرح عجیب اگزوز رویت شد

عکس جاسوسی رنو مگان جدید

آیا رنو مگان جدید ۲۰۱۹ یا ۲۰۲۰ یک مدل هیبریدی خواهد بود؟

چندی پیش عکس های جاسوسی رنو کپچر منتشر شد. به غیر از آن با وجود اینکه قرار است مدل RS Trophy-R به عنوان پرچم دار سری مگان معرفی شود، اما عکس های جاسوسی جدید نشان می دهد که این شرکت فرانسوی علاوه بر آن، در حال تولید یک مدل معمولی هاچ بک مگان نیز هست؛ که بر اساس عکس های تهیه شده، طراحی این مدل جذاب خواهد بود.

اگر با دقت بیشتری به عکس ها نگاه کنید، متوجه اگزوز عجیبی که در قسمت زیرین سپر عقب قرار دارد خواهید شد. به نظر می رسد رنو برای خودروی تست یک منبع اگزوز ساده در نظر گرفته است، یک لوله سبز رنگ نیز در سمت دیگر سپر قرار دارد که کاربرد آن مشخص نیست. همچنین در زیر قسمت سرنشین کناری راننده یک ساختار جالب دیده می شود که به نظر می رسد سنسورهای مختلف را در خود جای داده است.

 از آن جایی که حالت اگزوز خودرو کمی غیر عادی است و حدس و گمان های بسیاری را ایجاد می کند، می توان پیش بینی کرد که رنو در حال کار کردن بر روی نمونه ی هیبریدی از مگان فیس لیفت است، البته هنوز هیچ چیز تایید نشده است. اما با توجه به این که رقبای رنو از جمله فورد و فولکس واگن در این سگمنت، خودروهای الکتریکی جدیدی را معرفی کرده اند، منطقی است که رنو هم نمونه ی هیبریدی مگان را به بازار عرضه کند.

عکس جاسوسی رنو مگان جدید

علاوه بر تغییرات صورت گرفته در زیر کاپوت خودرو، ظاهر رنو مگان فیس لیفت اصلاح می شود و از طراحی جدیدی در قسمت سپر و جلو پنجره بهره مند خواهد شد. در قسمت پشتی خودرو تغییرات زیادی صورت نگرفته است و تنها چراغ ها ظاهر جدیدی به خود گرفته اند.

با دقت بیش تر متوجه خواهید شد که در داشبورد خودرو نیز از استتار استفاده شده است، از این رو ممکن است رنو تغییرات بزرگی را برای کابین در نظر گرفته باشد. همچنین بروز رسانی سیستم اطلاعات و سرگرمی این خودرو نیز پس از تحولات صورت گرفته در نرم افزار R-Link این شرکت دور از انتظار نیست.

با توجه به حجم نه چندان زیاد استتار بدنه ی خودرو، معرفی رنو مگان فیس لیفت در نمایشگاه فرانکفورت فصل پاییز ۲۰۱۹ چندان دور از ذهن هم نیست. اما احتمال معرفی این خودرو در نمایشگاه ژنو ماه مارس ۲۰۲۰ بیشتر است.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا