پروژه گلد، پورشه 911
رونمایی و جاسوسی

پورشه ۹۱۱ پروژه Gold + فیلم

چگونه یک خودروی دوست داشتنی را دوست داشتنی تر کنیم؟

پروژه‌ی Gold پورشه ۹۱۱ بر اساس مدل کلاسیک ۹۹۳، با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر هواخنک ۴۵۰ اسب بخار رونمایی شد.

فستیوال ۲۰۱۸ مونته‌ری کالیفرنیا در کنار ابرخودروی جدید بوگاتی و سوپراسپرت‌های مدرن لامبورگینی اونتادور SVJ و هوندا NSX جدید، میزبان اختصاصی پروژه‌ی گولد یا طلایی پورشه ۹۱۱ مدل ۹۹۳ (Gold)، بازسازی شده بود. پروژه‌ی Gold اساساً بازسازی ۹۱۱ توربو S مدل ۹۹۳ توسط دپارتمان خودروهای کلاسیک پورشه است.

حاصل پروژه‌ی گولد، یک دستگاه پورشه ۹۱۱ طلایی رنگ سری ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۸ است که به‌جز بدنه‌، در تمام قطعات و پنل‌های بخش‌های مختلف بازسازی شد. در واقع ۶۵۰۰ قطعه‌ی این مدل اسپرت دوست داشتنی، شامل پیشرانه‌ی ۶ سیلندر خطی دوتوربوشارژ هواخنک با قدرت ۴۵۰ اسب بخار، گیربکس و سیستم انتقال قدرت تمام چرخ محرک توسط متخصصان دپارتمان خودروهای کلاسیک پورشه تولید شده است.

۱۸ ماه زمان صرف بازسازی یا شاید بهتر است بگوییم، بازتولید کامل این مدل ویژه شده است تا با رنگ طلایی متالیک، در کنار جدیدترین مدل ۹۱۱ توربو اِس Exclusive Series با همین رنگ قرار بگیرد. تمام بخش‌های این مدل بی‌نظیر از بدنه تا فضای داخلی و روکش‌ها و دوخت‌های صندلی‌ها، بر ترکیب رنگ‌های طلایی و سیاه متمرکز شده است. پروژه‌ی گولد ابتدا با بازسازی، لکه‌گیری و عایق‌کاری ضدزنگ بدنه شروع و سپس تمام قطعات جدید به ۹۹۳ هواخنک پرطرفدار اضافه شد.

۹۹۳ توربو S بازسازی شده، با مشخصات فنی مدل اصلی همراه شده است؛ در واقع این مدل به‌صورت رسمی شماره شاسی آخرین مدل محصول سال ۱۹۹۸ را دریافت کرده است تا نسخه‌ی ۳۴۶ تولیدی پورشه باشد.

فیلم پروژه Gold پورشه ۹۱۱

پورشه ۹۹۳ گولد که مجوز تردد جاده‌ای ندارد و رانندگی با آن فقط در پیست مجاز است، در زمان ۳.۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. بر اساس گفته‌های مهندسان دپارتمان خودروهای کلاسیک پورشه، پروژه‌ی گولد این برند با تولید همین تک‌نمونه آغاز شد و حالا به پایان رسیده است. این مدل ویژه برای فروش عمومی در دسترس نیست، بلکه به‌زودی در حراجی RM Sotheby قیمت‌گذاری می‌شود؛ قیمت ۲۰۰ تا ۴۵۰ هزار دلار برای این مدل انحصاری قابل پیش‌بینی است.

گالری عکس پورشه ۹۱۱ پروژه Gold

منبع: motor1

پورشه ۹۱۱ پروژه Gold + فیلم
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا