رونمایی و جاسوسی

رونمایی از چانگان Eado DT ، محصول احتمالی سایپا + عکس

چانگان Eado DT

سدان تازه وارد چینی!

شرکت چانگان یکی از خودروسازان چینی است که با برندهای مطرحی چون فورد (آمریکا) ، مزدا (ژاپن) ، پژوسیتروئن (فرانسه) و چند برند مطرح دیگر شرکت های مشارکتی تاسیس نموده. این برند که در کشور ایران نیز با خودروهای خود همانند چانگان CS35 حضور دارد، به تازگی از خودروی سگمنت سدان خود یعنی Eado DT رونمایی کرده است.

رونمایی از چانگان Eado DT ، محصول احتمالی سایپا + عکس carera.ir changan eado dt 03

خودروی Changan Eado DT را می توانیم ورژن فیس لیفت شده و تازه نفس Yuexiang V7 بدانیم. خودرویی که با این حساب باید گفت تغییرات محسوسی را در داخل و خارج و خاصتا در جلوپنجره و نمای جلویی به خود دیده که در راستای همگام شدن با طراحی جدید خودروهای چانگان است. این اتومبیل مدل آغازین خانواده Eado بوده که پیش بینی می شود در کشور چین قیمت پایه ۴۰ میلیون تومان ( پنجاه هزار یوان)داشته باشد. وقتی به جلوی خودرو نگاه می کنیم ناخودآگاه جلوپنجره لکسوس در ذهن ما نقش می بندد که حاکی از شباهت نمای جلوی این دو است. چراغ های جلوی Eado DT به برادران بزرگ خودش یعنی Eado و Raeton CC شباهت دارد که که در مجموع نمای ظاهری خودروهای چانگان را ارتقا بخشیده اند.

چانگان Eado DT

مشخصات ابعادی چانگان جدید دقیق اعلام نشده اما طبق اخبار نیمه موثق، طول ۴۵۷۵ ، عرض ۱۷۵۰ و ارتقاع ۱۵۰۰ میلی متر خواهد بود. فاصله محوری ۲۶۱ سانتی متر این مدل دقیقا برابر با Yuexiang V7 است. چانگان جدید Eado DT هم اکنون در برخی از فروشگاه های کشور چین وجود دارد اما جهت آشنایی و مشخصات بیشتر باید تا نمایشگاه خودوی پکن (چین) که ماه آینده برگزار می شود صبر کنیم.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا