رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی کیا سول نسل جدید

کیا سول 2019

حفظ ظاهر با پلت فرمی جدید!

سال ۲۰۰۹ بود که Kia Soul جان تازه ای به کمپانی کیا بخشید. فروش خیره کننده کیا سول و استقبال عمومی از این خودرو که شاید به خاطر کمپین های تبلیغاتی هم بود جایگاه Kia را ارتقا داد. البته Kia عمدتا این اقبال را مدیون خود خودرو و ویژگی هایش می داند و نه برنامه تبلیغاتی پیرامون آن. کراس اووری زیبا، خوش استایل و ایمن! حرکتی به موقع و هوشمندانه از کمپانی!

شایعه ها حاکی از این است که Kia سول جدید از پلت فرم جدید با قابلیت پشتیبانی از دو دیفرانسیل بودن بهره می برد. اما کماکان سول دیفرانسیل جلو بوده و احتمال پایبندی به سنت قدیم وجود دارد. متاسفانه اطلاعاتی از پیشرانه خودرو در دست نیست. در حال حاضر Soul موتور ۱٫۶ لیتری با قدرت ۱۳۰ اسب بخار را در خود جای داده. همچنین دو موتور ۲ لیتری ۱۶۱ اسبی و ۱٫۶ لیتری توربوشارژ ۲۰۱ اسبی که با گیربکس هفت سرعته دو کلاچه جفت شده اند برای این خودرو درنظر گرفته شده است.

به طریق مشابه، اطلاعاتی از سایر آپشن ها و سیستم های ایمنی کیا سول ۲۰۱۹ در دست نیست. مدل فعلی دارای سیستم هشدار خروج از لاین و ترمزهای اضطراری خودکار است. در جلوی خودرو سنسورهایی دیده می شود که به شایعه قابلیت رانندگی خودکار خودرو دامن می زند. مشتاقانه منتظر رونمایی رسمی از کیا سول ۲۰۱۹ هستیم که به احتمال زیاد تا اواخر امسال (۲۰۱۸) محقق نخواهد شد. همچنین احتمال این وجود دارد که رونمایی خودرو به نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۹ موکول شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا