رونمایی و جاسوسی

اولین ویدیوهای جاسوسی مدل های جدید GLE و GLS مرسدس بنز

مرسدس در حال تست مدل های جدید GLE و GLS

SUV هایی که در گذشته، با نام کلاس M و کلاس GL شناخته می شدند، به تازگی با طراحی جدید چراغ جلو دیده شده اند

شما اگر قصد و پول کافی برای خرید یک SUV کوچک، متوسط و یا بزرگ را داشته باشید، قطعا مرسدس آن مدل را دارد! البته الان به این موضوع نمی پردازیم که در ایران امکان ورود این ماشین ها وجود ندارد بلکه فرض می کنیم می شد این خودروها را در ایران تهیه کرد. اما بهتر است که کمی بیشتر صبر کنید تا محصولات جدید از راه برسند. بسته به اولویت ها و بودجه‌ی نسل بعدی مدل تازه وارد GLA و همچنین مدل پرچم دار GLS در سال ۲۰۱۹ معرفی خواهند شد، و این در حالی است که فیس لیفت مدل GLC و تمام محصولات جدید مدل GLE قرار است که تا پایان امسال معرفی شوند.

فراتر از نام های حاضر در میان مدل های فراوان SUV این کمپانی، این خانواده قرار است گسترده تر شود و مدل های GLB، مدل تمام الکتریکی EQC و شاید حتی یک مدل GLA کوپه را در میان محصولات خود جای دهد.

در اینجا دوتا از بزرگترین مدل های SUV را داریم: کلاس GLE (کلاس M سابق) و همچنین کلاس GLS (مدل GL سابق).

خبرنگاران این دو مدل را در حال پرسه زدن در خیابان های آلمان شکار کردند! و اگر بخواهیم بر اساس مقدار استتار این خودرو ها قضاوت کنیم، از آنجایی که GLE دارای استتار کمتری است مشخص است که زودتر از مدل دیگر به بازار خواهد آمد. همچنین مرسدس با این استتار کم، اتاقک این خودرو را هم به نمایش گذاشته است. پس به زودی باید شاهد یک معرفی رسمی باشیم.

ویدیوی جاسوسی مرسدس بنز کلاس GLE (کلاس M سابق)

مشاهده ی دو خودرو لوکس در کنار هم، فرصت خوبی برای مقایسه ی چراغ های این دو ماشین است، که البته یکی از اصلی ترین نشانه ها برای متفاوت شدن استایل این دو خودرو از یکدیگر است. ما نمیتوانیم چراغ های عقب GLS را ببینیم اما اینطور که معلوم است، GLS چراغ های جلو بزرگتری نسبت به GLE دارد تا این خودرو با ابعاد بزرگ تر، ظاهر مناسبی هم داشته باشد.
این را هم به یاد داشته باشیم که مدل کوچکتر از بین این دو SUV، استتار کمتری داشت پس در حال حاضر طراحی خارجی این خودرو جزو اسرار صنعت خودرو محسوب نمی شود! ما باید برای عکس های جاسوسی جدید از مدل GLS کمی بیشتر منتظر بمانیم. اما احتمالا روند تکاملی GLS هم مانند GLE خواهد بود.

ویدیوی جاسوسی مرسدس بنز کلاس GLS (کلاس GL سابق)

هر دو مدل، طراحی داخلی کاملا جدیدی را نسبت به مدل های موجود خواهند داشت. همچنین هر دو مدل دارای پلتفرم MAR خواهند بود تا با وجود احتمال افزایش ابعاد، کاهش وزن را تجربه کنند. مخصوصا فاصله محوری بین چرخ ها افزایش خواهد یافت. اگر شایعات درست باشند، یکی از بزرگترین تفاوت ها میان این دو مدل این است که یک مدل لاکچری میباخ GLS بعدا معرفی خواهد شد.
اگر آخرین طرح مفهومی لاکچری میباخ را به عنوان یک نشانه در نظر بگیریم بنابراین مرسدس – میباخ GLS یک SUV باشکوه، همراه با طراحی ظاهری جنجالی خواهد بود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا