رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی مرسدس بنز کلاس X

مرسدس بنز کلاس X

غایب بزرگ بازار آمریکا

از همان ابتدا کمپانی مرسدس بنز اعلام کرده بوده که هیچ برنامه ای برا ارائه مرسدس بنز X-Class به بازار آمریکا ندارد. ولی کماکان کارشناسان امید به حضور این وانت قدرتمند در خاک ایالات متحده دارند. این عکس های جاسوسی در شمال اروپا گرفته شده و نمونه اولیه و آزمایشی بنز پیکاپ کلاس ایکس را در حال حرکت نشان می دهد.

مرسدس بنز کلاس X

این تصاویر با قبل متفاوت بوده چراکه اکنون شاهد قسمت بار بزرگ تری هستیم. قسمت بار وانت بنز بطور استاندارد ۱۵۸۷ میلی متر طول دارد. کارشناسان معتقدند بنز پیکاپ کلاس X بر اساس نیسان ناوارا (Navara) شکل گرفته و یکی از آپشن های این وانت ژاپنی قسمت بار به طول ۱۷۸۸ میلی متر است. همین مطلب احتمال اینکه این مرسدس بنز نیز از این ابعاد پیروی کند را قوی می نماید. هنوز اطلاعات دقیق و معتبری در مورد پیشرانه خودرو اعلام نشده اما با الهام از وانت ناوارا، یکی از گزینه های محتمل موتور ۴ سیلندر ۲٫۳ لیتر دیزل برای مدل پایه است. این موتور فعلا دو نسخه ۱۶۳ و ۱۹۰ اسب بخاری دارد. مرسدس بنز کلاس ایکس ورژن های گوناگونی دارد و موتورهای متعددی هم برای این خودرو بطور جسته گریخته معرفی شده لذا هیچ چیز هنوز بطور قطع مشخص نیست.

عکس های جاسوسی مرسدس بنز کلاس X carera.ir mercedes benz x class spied 05

برای مثال در نمایشگاه بین المللی ژنو ۲۰۱۸ ، کمپانی بنز وانت کلاس X را تحت مدل X350d 4Matic معرفی نمود. این خودرو دو سیلندر بیشتر نسبت به موتور فوق که معرفی گردید داشته و از نوع دیزلی V6 با گنجایش ۳ لیتر است که قدرت ۲۵۸ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتن متر را تولید می نماید. این پیشرانه قدرتمند متصل به سیستم انتقال قدرت ۷ سرعته اتوماتیک و سیستم فورماتیک (۴Matic) اختصاصی بنز است که در مجموع سه نوع (Mode) رانندگی به سه حالت مختلف را ارائه می کند. شتاب صفر تا صد وانت مرسدس بنز ۷٫۹ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۰۵ کیلومتر در ساعت است. این پیکاپ زیبا و قدرتمند از میانه سال ۲۰۱۸ در اروپا عرضه می شود و قیمت پایه ۵۳ هزار ۳۶۰ یورویی (حدود حداقل ۳۰۷ میلیون تومان) برای آن ذکر شده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا