رونمایی و جاسوسی

اولین ویدئو رسمی از مرسدس AMG پروجکت وان! + عکس

غول بی شاخ و دم مرسدس AMG !

حدود ۷ ماه پیش در سپتامبر ۲۰۱۷ کمپانی Mercedes-AMG از پروژه خاص یعنی Project One رونمایی کرد. حتی حدود ۲ ماه پیش نیز در فلوریدا (آمریکا) پروجکت وان در فضای باز و در حال تردد دیده شده است. اکنون مرسدس آ ام گ اولین ویدئو آفیشال (رسمی) از پروجکت وان را که در ایالت کالیفرنیا (آمریکا) تصویربرداری شده را منتشر نموده.

Mercedes-AMG Project One

این ویدئو بسیار کوتاه ( حدود ۳۰ ثانیه) بوده و جلوه گری مرسدس AMG پروجکت وان را نشان می دهد. خودرو در این کلیپ اصلا حرکتی ندارد اما به زودی در ویدئو بعدی شاهد حرکت و آتش بازی آن خواهیم بود. شاید برای شما سوال ایجا شده باشد که چرا لوگو یا آرم ستاره معروف مرسدس بنز روی Project One کمی متفاوت با سایر آرم های بنز است؟ در جواب باید گفت گه این لوگو مثل سایر لوگو یا آرم های مرسدس بنز بطور برجسته نیست. در واقع این آرم روی بدنه نقاشی شده و تنها یک تصویر از ستاره سه پر Mercedes-Benz می باشد. این کار بخاطر وزن کمتر خودرو انجام شده.

مرسدس AMG پروجکت وان

هنوز وزن نهایی و رسمی خودرو اعلام نشده اما قبلا از سوی مرسدس AMG خبری مبنی بر اینکه پروجکت وان دارای وزن بین ۱۳۰۰ تا ۱۴۰۰ خواهد بود منتشر گردیده است. سایر مشخصات مهم و فنی خودرو هنوز پنهان است. اما کارشناسان بر این باورند که مرسدس AMG پروجکت وان قدرتی بین ۱۰۰۰ الی ۱۱۰۰ اسب بخار داشته که نیرو گرفته از موتور توربوشارژ ۱٫۶ لیتری V6 مشابه آنچه در اتومبیل های فرمول یک مرسدس AMG دیده می شود است. تعداد تولیدی Project One تنها ۲۷۵ دستگاه خواهد بود. علیرغم اینکه ۱۱۰۰ سفارش معتبر برای این هیولا دریافت شده اما در نهایت همان ۲۷۵ دستگاه ساخته خواهد شد.

مرسدس AMG پروجکت وان

محل ساخت مرسدس آ ام گ نیز در همان محل ساخت اتومبیل های فرمول یک مرسدس AMG است یعنی انگلیس. در سال ۲۰۱۹ نیز خودروها تحویل مشتری ها می شوند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا