رونمایی و جاسوسی

ملاقات با چری آریزو ۶ ، محصول احتمالی مدیران خودرو + فیلم و عکس

چری آریزو 6

حرکت آهسته و پیوسته چری برای تکمیل سبد محصولات

پس از معرفی شاسی بلند جدید خود یعنی چری تیگو ۸ ، اکنون کمپانی قصد دارد تا دستی هم به سر روی سگمنت سدان خود بکشد. چری آریزو ۶ ، خودروی جدیدی که قرار است همنشین Arrizo 5 شود. اولین چیزی که در ظاهر آریزو ۶ خودنمایی میکند، جلوپنجره منقش به امضای جدید Chery است که قبلا هم در تیگو ۸ آن را دیده ایم. این طرح از جلوپنجره قرار است که نمای جدید چری باشد.

این مطالب را هم از دست ندهید:

چراغ های جلوی اسپورت که دی لایت نیز دارند از دیگر تغییرات ظاهری جلوی خودرو هستند. به عقب خودرو می رویم. چراغ های مثلث شکلی که نوار تزئینی کروم صندوق عقب از روی آن عبور کرده به چشم می آید.

فیلم اولین تصاویر غیر رسمی چری آریزو ۶ مدل ۲۰۱۹

در درون خودرو طبق برآورد اولیه گویا آریزو ۶ از آئودی و رنج روور الهام گرفته است. محفظه تهویه هوا بطور یک تکه در سراسر داشبورد کشیده شده و دو پیچ تننظیم مولتی مدیا هم روی کنسول مرکزی مشاهده می شود. هنوز اطلاعاتی در مورد نیروی محرکه خودرو منتشر نشده اما خب بر اساس شایعه ها و اخبار غیر موثق ، Chery Arrizo 6 دارای پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۴ سیلندر است که قدرت ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن متری را ایجاد می کند.

در مورد جعبه دنده هم به همین شکل است. بطور دقیق مشخص نبوده اما به احتمال زیاد موتور به گیربکس ۵ سرعته دستی و در مدل دیگر به گیربکس CVT متصل می شود. چیزی که تقریبا از آن مطمئن هستیم این است که تا چند روز دیگر در نمایشگاه بین المللی خودرو چین ۲۰۱۸ چری آریزو ۶ به همگان معرفی خواهد شد. عکس ها و اطلاعات دقیق تری در این صورت به دست ما خواهد رسید. بطور حتم در این رده کیفی و در این رده از محصولات، رقیب اصلی آریزو ۶ چیزی نیست جز چانگان ایدو که قبلا در مورد آن صحبت کرده ایم. چانگان Eado سایپا در برابر چری Arrizo 6 مدیران خودرو ! کدام بهتر است؟ با چه قیمتی ؟ شما به ما بگویید. هم اکنون شرکت چری ایران که به نوعی بخشی از مدیران خودرو به حساب می آید سه مدل چری آریزو ۵ ، تیگو ۵ و تیگو ۷ را برای فروش به هموطنان ایرانی عرضه می کند.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا