لندرور بَک پَکِر
رونمایی و جاسوسی

لندرور بَک پَکِر ، رویایی برای طبیعت گردان و آفرود کاران

لندرور بَک پَکِر آف‌رود نوردی از آینده

لندرور خودرو مفهومی بَک پَکِر را رونمایی کرد. این خودرو مخصوص رانندگی در مسیرهای آف‌رود و نقاط دورافتاده است و طراحی آینده‌نگرانه‌ای دارد. به نقل از زومیت، لندرور خودروهای آف‌رود برجسته‌ای تولید کرده است؛ اما خودرو مفهومی بَک پَکِر (Back Packer) نگاهی به آینده دارد. خودرو آینده‌محور بَک پَکِر را ادوین سنگر طراحی کرده است.

لندرور بَک پَکِر

گرچه این خودرو مفهومی برای سفرهای طولانی در بزرگراه‌ طراحی نشده است، درعوض، می‌توان از آن برای رفتن به مسیرهای دشوار و مکان‌های دورافتاده در جای‌جای زمین استفاده کرد.

مکانیزم سقف بَک پَکِر را می‌توان به‌طور کامل برای تجربه‌ی رانندگی در فضای باز حذف کرد. در انتهای روز و پس از صعود به صخره‌ها یا عبور از بیابان‌ها، سایبانی شبیه به چادر می‌تواند روی کابین قرار گیرد و صندلی‌ها پایین می‌آیند و داخل خودرو را به چادری متحرک با اتاقی برای دو نفر تبدیل می‌کند.

هنوز هیچ اشاره‌ای به نوع سیستم محرکه این خودرو نشده است؛ اما می‌توانیم احتمال بدهیم که استفاده از سیستم محرکه‌ی برقی و ارائه‌ی گشتاور موردنیاز بری حرکت در مسیرهای ناهموار، مناسب خواهد بود. افزون‌براین، لندرور بَک پَکِر از لاستیک‌های بدون هوا بهره می‌برد تا ایمنی آن را بهبود بخشد و امکان خراب‌شدن نداشته باشد.

در میان خودروهای تولیدی کنونی، نمی‌توانیم هیچ مدلی شبیه به لندرور بَک پَکِر در بازار پیدا کنیم. تنها اریل نومد (Ariel Nomad) چنین قابلیت‌های مینیمالیسی از رانندگی آف‌رود ارائه می‌دهد که البته کاربردهایی شبیه این خودرو ندارد. با توجه به تقاضای کم برای چنین خودروهایی، به‌نظر نمی‌رسد این مدل روزی بتواند وارد خط‌تولید لندرور شود؛ بنابراین، می‌توان مطمئن بود که خودروساز بریتانیایی هیچ‌گاه این خودرو مفهومی را تولید نخواهد کرد؛ هرچند احتمالا از برخی قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن در مدل‌های تولیدی آینده بهره ببرد.

منبع: carscoops

لندرور بَک پَکِر ، رویایی برای طبیعت گردان و آفرود کاران
برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا