رونمایی و جاسوسی

کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ + عکس

Kia Sportage 2019

اولین عکس های کراس اوور کره ای در پمپ بنزین!

این شما و این اولین عکس های بدون پوشش کیا اسپورتیج ۲۰۱۹ . عکس هایی نه استودیویی بلکه جاسوسی و ثبت شده در شهر نوربورگ آلمان در مجاورت پیست نوربرینگ . تغییرات چالشی در ظاهر Kia Sportage 2019 دیده نمی شود اما خب با چهره جدیدی رو به رو هستیم. در جلوی خودرو و در قسمت پایین نوار کروم را می بینیم که به سمت چراغ های مه شکن رفته و وارد آن شده. جلوپنجره اسپورتیج معروف به بینی ببر به دو طرف کشیده شده و اصطلاحا افقی تر شده و خیلی به بالا و پایین مثل مدل فعلی حرکت نکرده است. چراغ های LED آپدیت شده جلوی خودرو را هم نباید فراموش کنیم.

کیا اسپورتیج 2019

در پشت خودرو چراغ های عقب از یک سمت بطور کامل به سمت دیگر کشیده شده اند و نوار قرمز رنگ یک تکه ای را شاهد هستیم. در قسمت پایین نوار از جنس کروم خودنمایی می کند و ظاهر جدیدی به خودرو بخشیده است. در مورد مشخصات فنی خودرو اطلاعاتی در دست نیست و طبیعتا هم تغییراتی محسوس مشاهده نخواهد شد.

کیا اسپورتیج 2019

اما اضافه شدن یک سیستم هیبریدی ۴۸ ولت که به کاهش آلودگی و کاهش مصرف سوخت کمک بسزایی خواهد کرد جزو شایعاتی است که شنیده می شود. به ظاهر اتومبیل که نگاه می کنیم به نظر می رسد خودرو در وضعیت نهایی خود به سر می برد و احتمالا به زودی از کیا اسپورتیچ ۲۰۱۹ با همین چهره رونمایی می شود. اما کجا ؟ چه زمانی ؟ شاید بتوانیم به نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس (فرانسه) که ۵ ماه دیگر برگزار می شود اشاره کنیم. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا