رونمایی و جاسوسی

جنسیس اسنشیا ، کانسپت جدید هیوندای + فیلم

کانسپت کنونی اما با احتمال تولید در سال ۲۰۲۱

مدتی قبل در جریان نمایشگاه بین المللی خودرو ۲۰۱۸ نیویورک کمپانی هیوندای از کانسپت جدید خود یعنی جنسیس اسنشیا (Essentia) یا اسنشا رونمایی کرد. همانطور که میدانید جنسیس (Genesis) برند لوکس کمپانی هیوندای است. این خودروی کوپه عجیب و غریب و البته مفهومی طبق گفته کمپانی نسبت به سایر خودروهای کانسپت شانس بیشتری برای ورود به سالن ساخت دارد. هیوندای طی خبری رسمی بیان کرده که تولید جنسیس اسنشیا را برای سال ۲۰۲۱ برنامه ریزی کرده است. شما چه فکر می کنید؟

جنسیس اسنشیا

خودروهای برقی نسل جدید دنیای بزرگ اتومبیل هستند. در حال حاضر خودروهای کانسپت ، سوپر اسپورت و یا خودروهای عادی شهری را می توانید بیابید که از نوع تمام الکتریکی باشند. هیوندای هم دست روی دست نگذاشته و خودروی برقی خود را با برند لوکس Genesis اکنون معرفی می کند. قبلا هم طی مطلبی به اتوبوس برقی هیوندای پرداخته بودیم. اما جنسیس اسنشیا اکنون سفرهای متعددی را به شهر ها و کشورهای گوناگون پشت سر میگذارد تا افراد بیشتری در دنیا با زیبایی و فناوری این خودرو آشنا شوند. زبان جدید و خاص هیوندای را در این طراحی می توان دید. از درب های پروانه ای تا رینگ های به رنگ مس این خودرو همگی حرف تازه برای گفتن دارند.

Genesis Essentia

این خودرو دارای فرمان است و علیرغم ظاهر آن نباید انتظار یک خودروی خودران را داشته باشید. البته مساله اتومبیل های خودران طبق نظرسنجی های مختلف پروژه شکست خورده یا به نوعی پروژه ای نامحبوب تلقی شده است. اخیرا مجموعه اتواکسپرس انگلیس نیز نتایج همه پرسی و نظرسنجی را منتشر ساخته که حاکی از عدم استقبال شهروندان و مشتریان از پروژه ها و آزمایشات اتومبیل های بدون راننده یا خودروان است. به احتمال زیاد این جریان همانند خودروها و موتورهای دیزلی نیز متوقف خواهد شد. از مشخصات فنی جنسیس Essentia هنوز اطلاعات دقیق و رسمی در دست نیست اما می توان به شتاب صفر تا صد ۳ ثانیه ای این خودرو اشاره کرد. به زودی اطلاعات تکمیلی در مورد این اتومبیل منتشر می شود. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا