رونمایی و جاسوسی

چانگان COS1 ، شاسی بلند احتمالی سایپا + عکس

چانگان COS1

به زودی در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۱۸

با چانگان جدید به نام COS1 آشنا شوید. کمپانی چانگان قصد دارد تا هفته دیگر در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن از این SUV خوش قیمت رونمایی کند. البته COS یا سی او اس را می توان برند جدید Changan درنظر گرفت. درست همانند برلیانس که برند جدید SWM را اخیرا معرفی نمود و شاهد معرفی برلیانس SWM G01 بودیم. خودروسازهای چینی روز به روز درحال بزرگ تر شدن هستند و برندهای جدیدی را معرفی می کنند و این برندها برای بازارهای مختلف منجمله بازار خود کشور چین درنظر گرفته می شوند. اکنون چانگان نیز COS را معرفی کرده است.

چانگان COS1

موتور این شاسی بلند تازه وارد چینی از نوع توربوشارژ و گنجایش ۱٫۵ لیتر است. این موتور قدرت ۱۷۸ اسب بخاری و گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر را ایجاد می کند. چنین موتوری را می توان یکی از قدرتمندهای بازار در این رده قیمتی دانست. پیشرانه به جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک متصل است. چانگان سی او اس دارای فاصله محوری ۲۸۰۰ میلی متر و وزن ۱۶۶۵ کیلوگرم می باشد. باید منتظر ماند و دید آیا سایپا بعد از چانگان CS35 تصمیمی برای چانگان شاسی بلند دیگری دارد یا خیر؟

چانگان COS1

چانگان COS1 قطعا با نام و برندی غیر COS1 که برای بازار چین است به ایران یا سایر کشورها وارد خواهد شد. عکس های تاییده نشده ای از داخل خودرو منتشر شده که تریم چرم به رنگ آبی و برخی ریزه کاری هایی به رنگ مس نظیر دکمه ها، کنسول مرکزی و سایر قسمت ها حاشیه ای را شامل می شود. چرم آبی رنگ را می توان در سرتاسر داشبورد مشاهده کرد. هنوز اطلاعات دقیقی در دست نیست و فقط اعلام شده که این خودرو با قیمت بسیار رقابتی به میدان وارد خواهد شد و رقیب سرسخت شاسی بلندها و کراس اوورهای چینی و کره ای است. کمپانی قبل تر از دیگر خودروی جدید خود که آن هم گزینه احتمالی سایپا بوده یعنی چانگان ایدو DT پرده برداری کرده بود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا