رونمایی و جاسوسی

معرفی BYD تانگ ۲۰۱۹ ، محصول احتمالی کارمانیا

بی وای دی تانگ 2019

بزرگ تر، جسورتر!

کمپانی های خودروسازی در حال آماده شدن برای حضور در نمایشگاه بین المللی خودرو پکن ۲۰۱۸ هستند و اکنون نیز در روزهای پرشور نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۸  به سر می برند. برای مثال در کاریرا به پژو ۵۰۸ مدل ۲۰۱۹ ، چانگان ایدو DT و فولکس تیگوان PHEV اشاره کردیم که به زودی در نمایشگاه خودرو چین به نمایش گذاشته خواهند شد. اکنون بعد از چانگان، نوبت یکی دیگر از نمایندگان چینی خودروسازها یعنی BYD رسیده که خودروی جدید خود BYD Tang 2019 را جهت حضور در نمایشگاه خودرو پکن معرفی کند.

BYD تانگ ۲۰۱۹ قرار است حرف تازه ای برای گفتن داشته باشد. این شاسی بلند ۷ سرنشینه جدید دارای سیستم انتقال نیروی پلاگین هیبرید (PHEV) بوده و می تواند خود را از حالت سکون در ظرف ۴٫۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند. این موتور PHEV از یک پیشرانه ۲ لیتری ۲۰۵ اسب بخاری توربو برخوردار است که نیرو را به چرخ های جلو منتقل می کنند و دو موتور الکتریکی نیز در عقب بی وای دی تانگ ۲۰۱۹ تعبیه شدند که هرکدام ۱۰۵ اسب بخار قدرت ایجاد می نمایند. روی هم رفته این موتورها می توان خروجی مفید قابل توجهی داشته باشند. BYD تانگ ۲۰۱۹ می تواند ۸۰ کیلومتر را در حالت برقی طی کند.

بی وای دی تانگ 2019

خودروی جدید بی وای دی در داخل نیز پیشرفت قابل قبولی دارد. خط آبی رنگ که در سرتاسر داشبورد دیده می شود و صفحه نمایش بزرگ چرخشی این خودرو اولین چیزی است که جلب توجه می کند. قابلیت هایی نظیر کروز کنترل، ترمزهای اضطراری خودکار، سامانه هشدار خروج از لاین، دوربین ۳۶۰ درجه دارای حافظه که تصاویر را ذخیره می کند و چندین قابلیت دیگر از جمله آپشن های BUD Tang 2019 هستند. یکی از کابردهای دوربین جلو و عقب که تصاویر را ذخیره می کنند این است که می توان صحنه تصادف را به پلیس و بیمه نشان داد و ادعاهای خود را اثبات نمود. اکنون بی وای دی تانگ جدید بصورت پیش فرض این قابلیت را روی خودروی خود نصب کرده است. این خودرو پهن پیکر دارای ۳ ردیف ۲ ، ۲ و ۳ سرنشین و فاصله محوری ۲۸۲۰ میلی متر می باشد.

بی وای دی تانگ 2019

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا