رونمایی و جاسوسی

BMW X4 M برای اولین بار مشاهده شد

BMW X4 M

دیفیوزر و اسپویلر جدید بی ام و X4 M را تماشا کنید!

در عکس جدیدی که در وب سایت Autocosmos.com.mx درج شده، بی ام و ایکس ۴ سری ام BMW X4-M برای اولین بار بدون هیچ استتار و پوششی آشکار شده است. در ویدیو قبلی منتشر شده از مدل X4-M در پیست مسابقه Nurburgring، این خودرو کاملا استتار شده بود. در کاریرا عکس های جاسوسی BMW X5 2019 و عکس های جاسوسی BMW X۶ جدید را هم پیش از این دیده بودیم.

نمای ظاهری بی ام و BMW X4-M

آن طور که در تصویر مشخص است نشان M در پشت خودرو در بالای چراغ های عقب نصب شده است، این در حالی است که BMW X4-M استاندارد، نشان M را در پایین چراغ ها دارد. دیفیوزر عقب هم جدید است، بنابراین فضای بیشتری را در اختیار اگزوزهای چهارتایی بزرگ تر قرار می دهد. و همچنین یک اسپویلر کوچک بر روی صندوق عقب نصب شده است. آیینه های جانبی X4-M دارای همان طراحی مدل X6-M هستند. کمی مشکل است که بر اساس عکس بتوانیم خاص بودن طراحی چرخ ها را تشخیص دهیم. اگر چه سایز آنها باید ۲۱ اینج باشد.

مشخصات فنی احتمالی BMW X4-M

احتمالا یک موتور دو توربو شارژ خطی ۶ سیلندری با حجم ۳ لیتر برگرفته از مدل های M3 و M4 بر روی X4-M قرار می گیرد، اما BMW هنوز این موضوع را تایید نکرده است، این موتور باید چیزی در حدود ۴۷۵ اسب بخار توان داشته باشد. X4-M دارای ارتفاع کمتر، چرخ های بزرگتر، لاستیک هایی با جنس بهتر و ترمز های قوی تر (که تمام اینها قطعا بر هندلینگ خودرو تاثیر گذار است) عرضه می شود.

فضای داخلی

در داخل خودرو، بروزرسانی ها نسبت به مدل فعلی X4-M40i کم خواهند بود، البته به غیر از روکش های برند Alcantara و تریم فیبر کربن.

BMW X4-M باید قبل از پایان سال معرفی شود و همچنین در سال ۲۰۱۹ بفروش برسد. در آمریکا X4 استاندارد، شامل مدل X4-M40i، طی همین ماه به نمایندگی ها قدم خواهد گذاشت. و اگر مشتریان علاقه ای به خرید BMW X4-M40i 355 اسب بخاری با قیمت پایه ۶۰٫۴۵۰ دلار ندارند باید بیشتر صبر کنند.

BMW X4-Mدر رده ای پایین تر از BMW X5-M با قدرت ۵۶۷ اسب بخار دسته بندی می شود. و این تفاوت در توان موتور قطعا در قیمت پایه X4-M تاثیر گذار است، قیمت مدل X5-M از ۱۰۱٫۷۰۰ دلار شروع می شود. قطعا جزئیات بیشتری شامل اجزا و کارایی خودرو و همچنین قیمت مدل X4-M در مراسم معرفی بدست خواهیم آورد. البته BMW میتواند تا پایان عرضه ی کراس اوور های تولید این کمپانی به نمایندگی ها صبر کند و بعد قیمت پایه ی مدل X4-M را اعلام نماید. اما در هر حال همراه این خودرو تعدادی امکانات آپشنال پیشنهادی وجود خواهد داشت که تعیین کننده قیمت نهایی خواهد بود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا