رونمایی و جاسوسی

در مدل شوتینگ بریک کانسپت BMW 4، دیگر جلوپنجره‌ی بزرگ آن به چشم نمی‌آید

BMW کانسپت 4

ای کاش همین مدل عوض مدل اصلی معرفی شده بود!

BMW مدل بحث برانگیز کانسپت ۴ را در نمایشگاه فرانکفورت امسال معرفی کرد. بلافاصله پس از این ماجرا شاهد رندرهای منتشر شده از این خودرو که سعی در تعدیل طراحی آن داشتند، بودیم. در اینترنت از طرح‌هایی که جلوپنجره‌ی بزرگ کانسپت ۴ را به نسخه‌ای که در سری ۸ بکار رفته است تغییر داده بودند گرفته تا رندرهایی که در آنها ابعاد جلوپنجره این خودرو کاهش یافته بود، واکنش‌های گوناگونی به طراحی عجیب این خودرو به چشم می‌خورد. اما در این بین رندر شوتینگ بریک (واژه‌ای برای توصیف نوعی از بدنه‌ی خودرو) کانسپت ۴ از وبسایت X-Tomi Design نظر ما را به خود جلب نمود.

 

در حالی که تصویر منتشر شده از زاویه‌ کناری این خودرو است، باید اعتراف کنیم که خطوط و ظاهر کلی کانسپت ۴ بی ام و به گونه‌ای است که کاملا با طراحی شوتینگ بریک سازگاری دارد. در این تصویر جلوپنجره‌ی بزرگ این خودرو مشخص نیست در نتیجه برای یه لحظه هم که شده می‌توان آن را فراموش نمود! البته BMW بارها تاکید کرده است که طراحی شوتینگ بریک نظر بخش کوچکی از بازار را جلب خواهد کرد و از آنجایی که سود و ارقام فروش محصولات مسیر تولیدات خودروسازان را مشخص می‌کند، باید زمان زیادی را برای عرضه‌ی آن منتظر بمانیم.

با ذکر این مسئله، BMW اعلام کرده است که مدل نهایی تولیدی BMW کانسپت ۴ تنها کمی با طرح مفهومی ارائه شده در نمایشگاه فرانکفورت متفاوت است. امیدواریم که تفاوت اعلام شده مربوط به جلوپنجره‌ی بزرگ این مدل باشد زیرا بقیه قسمت‌های خودرو در بهترین حالت خود قرار دارند.

در حال حاضر باید با جوک‌های طرفداران خلاق این محصول کنار بیاییم، اما از شوخی گذشته امیدواریم که کانسپت ۴ خودروای بی‌نظیر باشد و بتواند نظر تمامی طرفداران را به خود جلب نماید.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا