رونمایی و جاسوسی

تانک رضوانی مدل ۲۰۲۰ معرفی شد + فیلم

تانک رضوانی 2020

رضوانی تانک را می توان یکی از خاص ترین شاسی بلندهای حال حاضر جهان نامید. این خودرو که در مدل های پیشین خود بر اساس پلتفرم نسل قبلی رانگلر (با کد JK) تولید می شد، برای مدل ۲۰۲۰ بروزرسانی شده و از پلتفرم نسل جدید رانگلر (JL) بهره خواهد برد.

در حالی که مدل پایه رانگلر JL قیمتی کمتر از ۳۰ هزار دلار دارد، ارزان ترین نسخه از رضوانی تانک ۲۰۲۰ نیازمند پرداخت مبلغی در حدود ۱۵۵ هزار دلار است. در صورت انتخاب نسخه نظامی تانک (Military Edition) این رقم تا ۲۹۵ هزار دلار بالا می رود.

پرچمدار خانواده تانک رضوانی دارای پسوند X است. چنانچه فردی به این نسخه که از آن با عنوان “سوپر اتومبیل آفرود” یاد می شود، علاقه داشته باشد، باید حداقل ۳۴۹ هزار دلار برای آن پرداخت کند.

نیروبخش رضوانی تانک X 2020 همان موتور ۶٫۲ لیتری داج Demon است. این موتور V8 سوپرشارژ با بهینه سازی های انجام شده اکنون می تواند ۱۰۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۱۸۰ نیوتن متر گشتاور تولید کند. با چنین خروجی خارق العاده ای، رضوانی معتقد است نسخه بروز شده تانک X “قوی ترین شاسی بلند تولیدی دنیا” لقب می گیرد.

شرکت رضوانی برای تانک X 2020 آپشن های متنوعی در نظر گرفته که عبارتند از:

  • سیستم دید در شب حرارتی به قیمت ۶,۵۰۰ دلار
  • پله های جانبی خودکار به قیمت ۲,۵۰۰ دلار
  • پکیج نورپردازی کابین به قیمت ۲,۵۰۰ دلار
  • سیستم تعلیق مخصوص آفرود FOX به قیمت ۱۲,۵۰۰ دلار
  • پوشش چرمی برای تمامی قسمت های کابین به قیمت ۵,۵۰۰ دلار
  • سیستم صوتی Focal به قیمت ۱۲,۵۰۰ دلار
  • دوربین های جانبی به قیمت ۸۵۰ دلار
  • باتری های دوگانه به قیمت ۲,۵۰۰ دلار
  • باک سوخت ثانویه به قیمت ۷,۵۰۰ دلار
  • پوشش سقف نورپردازی شده به قیمت ۶,۲۵۰ دلار

نسخه استاندارد رضوانی تانک ۲۰۲۰ با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو به فروش خواهد رسید. این موتور که تنها در مدل های صادراتی به کار گرفته می شود، ۲۸۵ اسب بخار قدرت دارد. رضوانی شاسی بلند خاص خود را با موتور ۳٫۶ لیتری V6 بنزینی و موتور ۳ لیتری V6 دیزلی نیز عرضه می کند. هر دوی این موتورها ۲۸۵ اسب بخار قدرت تولید می کنند. به غیر از این موتورها، یک نمونه حجیم تر ۶٫۴ لیتری V8 هم که ۵۰۰ اسب بخار قدرت دارد، قابل انتخاب است.

به گفته رضوانی خریداران نسخه نظامی تانک می توانند آن را با موتورهای ۵۰۰ اسب بخاری V8 و ۲۸۵ اسب بخاری V6 دیزلی سفارش دهند. برای این نسخه امکان سفارش موتور ۱۰۰۰ اسب بخاری داج Demon نیز وجود دارد که البته این آپشن مستلزم پرداخت رقم بسیار بالای ۱۴۹ هزار دلار است!

در کنار ارتقای پیشرانه و آپشن ها، رضوانی به لحاظ ظاهری نیز در تانک ۲۰۲۰ بازنگری کرده است. تغییر شکل جزئی چراغ های اصلی و سپر، انتقال لولای درهای عقب به جلو و افزوده شدن دستگیره به این درها و همچنین بازطراحی شیشه، چراغ ها و سپر عقب از مهم ترین بروزآوری های تانک ۲۰۲۰ هستند.

آنطور که شرکت رضوانی موتورز اعلام کرده تانک ۲۰۲۰ با پرداخت ۲,۵۰۰ دلار به آپشن حفاظت در برابر پالس های الکترومغناطیسی (EMP) مجهز می شود. در صورت سفارش این آپشن باید گفت شاسی بلند هیجان انگیز رضوانی موتورز در برابر حملات هسته ای نیز از سرنشینان خود محافظت خواهد کرد.

بر اساس برنامه ریزی ها رضوانی موتورز تحویل پیش فروش های تانک ۲۰۲۰ را از هفته های آتی آغاز می کند. افرادی هم که به دنبال خرید این شاسی بلند جذاب هستند، هنوز می توانند نسبت به سفارش آن اقدام کنند. شرکت رضوانی نسخه فرمان راست تانک را نیز توسعه داده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا