رونمایی و جاسوسی

تصاویر منتشر شده از نیسان جوک ۲۰۲۰

نیسان جوک 2020

ظاهرا این کراس اوور کامپکت قصد کنار گذاشتن طراحی لبه دار خود را ندارد!

مدل جوک در اروپا یک موفقیت بزرگ محسوب می شود. همچنین در حالی که مدل Kick به عنوان جایگزین آن در آمریکا عرضه می شد، این شرکت در حال تبلیغ نسل دوم جوک در دیگر کشورها بود.

چراغ های جلو مدل جدید جوک تغییر یافته ی نسخه ی قبلی آن هستند، با این تفاوت که این بار یک نوار نورانی ابرو مانند بالای آنها قرار گرفته است. به نظر می رسد که گلگیر ها بزرگ تر و گرد تر از مدل فعلی طراحی شده اند. همچنین قسمتی از سقف خودرو که در تصویر مشخص است نشان دهنده ی ظاهر اسپورت آن است.

تصاویر جاسوسی بدست آمده نشان می دهند که طراحی محور عقبی خودرو و صندوق هاچ بک آن مانند مدل فعلی است. همچنین گلگیر های محور عقب عریض تر طراحی شده اند.

مدل جدید جوک بر اساس پلتفرم CMF-B نیسان و رنو طراحی شده است، همان پلتفرمی که رنو Cilo نیز از آن بهره می برد. بازه ی وسیعی از انواع موتور ها برای این خودرو در نظر گرفته شده است. از موتور ۱ و ۱٫۳ لیتری بنزینی اقتصادی گرفته تا موتور ۱٫۵ لیتری دیزلی و نسخه ای قوی تر که احتمالا بنزینی و توربو است و ظرفیتی ۱٫۶ لیتری با توانایی تولید ۲۰۰ اسب بخار نیرو دارد. همچنین مدل پلاگین هیبریدی جوک نیز پس از مدتی عرضه خواهد شد.

تریم های گران قیمت به سیستم تمام چرخ متحرک مجهز می شوند، این در حالی است که مدل های پایه بصورت استاندارد دیفرانسیل جلو هستند. البته ممکن است که AWD بصورت آپشنال بر روی آنها ارائه شود.

نیسان از مدل جدید جوک در ۳ سپتامبر رونمایی می کند و از آنجایی که مدل Kick در آمریکا حضور دارد نسل قبلی جوک در این کشور در دسترس نخواهد بود. فروش این مدل نیز احتمالا تا قبل از پایان ۲۰۱۹ و یا در اوایل ۲۰۲۰ آغاز می شود.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا