رونمایی و جاسوسی

نگاهی به کابین نسل بعدی مرسدس بنز کلاس S

مرسدس بنز کلاس S

پرچم دار جدید در راه است

حتی اگر شما طرفدار مرسدس بنز نیستید، مرسدس بنز کلاس S  شایسته احترام است؛ زیرا هر نسل از آن از تکنولوژی زیادی برخوردار بوده است. از زمان عرضه W116 در سال ۱۹۷۲ به عنوان اولین مدل به نام  S-Class و یک سدان لوکس کامل، راه را برای ستاره سه پر برای معرفی تکنولوژی های جدیدی که در نهایت درمدل های پایینی مرسدس استفاده می شود باز کرده است. اگر ما W108 و مدل های قبل از آن را کنار بگذاریم این نقش گل سرسبد مرسدس بنز است که توانسته است در تقریبا ۵۰ سال خود را در بالاترین کلاس خود قرار دهد.

مرسدس بنز کلاس S

نسل ششم مرسدس بنز کلاس S بیش از پنج سال پیش روانه بازار شد و در سال ۲۰۱۷ فیس لیفتی بر روی آن صورت گرفت. اما از آنجا که واحد R&D یا همان تحقیق و توسعه در مرسدس هرگز متوقف نمی شود، کارها برای توسعه نسل جدید s-class در حال پیشروی است و به نظر می رسد نسل جدید s-class در سال ۲۰۲۰ از راه برسد. به نظر می رسد که نمونه های پیش تولیدی با بسیاری از پانل های مدل تولیدی در حال تست هستند، اما آخرین عکس های جاسوسی نشان می دهد که داستان در داخل کابین متفاوت است.

درحالیکه بیشتر قسمت های کابین پوشیده شده است اما همچنان میتوان قسمت هایی از آن را مشاهده کرد. همان طور که در عکس قابل مشاهده است پشت آمپر دیجیتالی  کنار صفحه نمایش اطلاعاتی در کنسول مرکزی قرار گرفته است. همچنین دریچه های هوا در قسمت بالایی داشبورد قرار دارند، اما ما فکر می کنیم این طرح در نسخه نهایی تغییر خواهد کرد.

مرسدس بنز کلاس S

پیش از این مرسدس گفته بود که داشبورد نسل بعدی s-class از کانسپت Maybach Ultimate که امسال معرفی شده بود الهام خواهد گرفت. بنابراین انتظار میرود که دو صفحه نمایش یکپارچه مشابه آن چه در نسل جدید A-class مشاهده شد در نسل آینده مرسدس بنز کلاس S و همچنین نسل بعدی GLE  نیز بکار رود.

به نقل از منابع رسمی حداقل دو سال تا مشاهده نسل جدید مرسدس بنز کلاس S فاصله داریم و تا آن موقع اطلاعات کمی در دسترس است اما کمپانی گفته است نسل بعدی سدان پرچمدار خود مدل تمام الکتریکی نخواهد داشت. S-class دارای سیستم رانندگی خودکار پیشرفته تر و موتورهای کارآمد تر و همچنین یک مدل پلاگین هایبریدی خواهد بود.

S-Class جدید می تواند در ایالات متحده به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ در دو مدل فاصله محوری کوتاه و کشیده وارد بازار شود. در ادامه انتظار می رود S63 جدید و یک نسخه V12 به احتمال زیاد برای مدل فوق العاده Maybach ارایه شود که به تازگی رییس AMG به آن اشاره کرده است. ابتدای امسال اعلام شده بود که در نسخه های AMG مرسدس بنز دیگر از موتورهای ۱۲ سیلندر با آرایش خورجینی یا همان موتورهای افسانه ای V12 خبری نخواهد بود. به جای موتور های ۱۲ سیلندر موتورهای V8 هستند که به کار گرفته می شوند. اما در همان زمان نسخه های می باخ مستثنی اعلام گردید. بنابر این V12 را در می باخ نسل جدید خواهیم دید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا