رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی BMW X5 2019

BMW X5 2019

نسل جدید باواریایی های شاسی بلند!

کمپانی BMW هم اکنون در میانه راهی پر تلاطم است. دمیدن روحی تازه در کل خطوط تولیدی SUV های این برند. این یعنی نسل جدید مدل های نام آشنای فعلی نظیر X1 ، X2 ، X3 و X4 که در حال حاضر در بازار هستند و ظهور شاسی بلندی بزرگ تر یعنی BMW X5 2019 که تغییرات عمده ای را به خود خواهد دید. در این خبر با نمونه مقدماتی و آزمایشی بی ام و ایکس ۵ جدید طرف هستیم که به هنگام تست در خیابان های آلمان عکس های جاسوسی آن گرفته شده است.

BMW X5 2019

به جلوی خودرو نگاه کنید! حتما شما هم به جلوپنجره عظیم این خودرو خیره شده اید. شرکت بی ام م هر دفعه سعی دارد تا جلوپنجره هایی اغراق آمیزتر و نوین خلق کند. این نمونه به نظر موفقیت آمیز به نظر می رسد و به نوعی روی ایکس ۵ خوب درآمده است. چراغ های LED جلو نیز به نظر بزرگ تر شده اند و احتمالا همین است که به نوعی تناسب و انسجام را در نمای ظاهری جلوی BMW X5 مدل ۲۰۱۹ مشاهده می کنیم. هواکش های روی سپر نیز تند و تیز شده اند.

در عقب خودرو با پوشش بیشتری مواجه هستیم. چراغ های عقب خودرو با این پوشش بیشتر شبیه پژو ۳۰۰۸ و ۵۰۰۸ شده اند. اما خب قطعا در نمونه نهایی هیچ رده پایی از شاسی بلند های فرانسوی مشاهده نخواهیم کرد. نور درب های خودرو فراموش نمی شوند. اما یک تکته در مورد نور درب های خودرو؛ امروزه نور درب ها به نوعی امضا تلقی می شوند. قطعا LED های امضا کننده نام BMW را در کنار هر دو درب راست و چپ خواهیم داشت.

عکس های جاسوسی BMW X5 2019 carera.ir 2019 bmw x5 spie04

در سینه این هیولای آلمانی پیشرانه ای آرامیده که نباید انتظار عجیب و غریب از آن داشت. یعنی انتظار تغییرات عمده نداریم. هم اکنون مدل های توربو دیزل و توربو بنزینی در شاسی بلند بی ام و رواج دارد که تنها می توان بهبودهایی در راستای کاهش مصرف سوخت را برای مدل های ۲۰۱۹ پیش بینی نمود. نسخه PHEV ؟ چراکه نه؟! بله انتظار پلاگین هیبرید انتظار بیجایی نیست! هم چنین طبق اعلام کمپانی، نسخه های تقویت شده و های پرفورمنس معروف M نیز برای X5 پیش بینی شده که به احتمال زیاد موتور ۴٫۴ لیتری biturbo V8 را به همراه دارد. در آینده نزدیک شاهد هیولای بزرگ تر بی ام و یعنی X7 با سه ردیف سرنشین روی همین پلت فرم جدید BMW یعنی پلت فرم با معماری CLAR خواهیم بود. با کاریرا همراه باشید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا