رونمایی و جاسوسی

عکس های جاسوسی BMW سری ۳ مدل ۲۰۱۹

بی ام و سری 3

سری ۳ ، باواریایی محبوب همه نسل ها!

بدون شک در تاریخ کمپانی بی ام و محبوب ترین و پرفروش ترین مدل را به سری ۳ اختصاص می دهیم. این یعنی انتظارها از مدل و نسل های بعدی BMW 3 Series رفته رفته بیشتر و بیشتر می شود. اگر بهترینی پس بهترین را عرضه کن! از این عکس های اولیه و جاسوسی پیداست که BMW خیلی ریسک نکرده و تغییرات زیادی روی استایل اصلی ترین منبع درآمدش یعنی سری ۳ نداده است.

با توجه به تصاویر می توان گفت سری ۳ جدید شباهت های زیادی نسبت به سری ۳ کنونی که اولین بار در سال ۲۰۱۲ عرضه شد دارد. چراغ های جلو و جلوپنجره خودرو را بیشتر می توان در این عکس های دید چونکه خیلی پوشانده نشده اند و از همین زاویه می توان گفت که شباهت به سری ۵ و ۷ را نیز شاهد هستیم. چراغ های عقب خیلی مشخص نیستند اما شباهت آن ها به سری ۵ نیز سورپرایز نخواهد بود. در این عکس های شاهد ۲ خودرو هستیم که یکی به ظاهر دارای پکیج اسپورت M می باشد.

عکس های جاسوسی BMW سری 3 مدل 2019 carera.ir 2019 BMW 3 Series prototype 18

نسل بعدی بی ام و سری ۳ بر روی پلتفرم منعطف جدید BMW به نام KLAR سوار خواهد شد. این پلتفرم همچنین برای خودروهای X3 ، سری ۵ و سری ۷ جدید استفاده می شود. پلت فرم جدید یعنی فیزیک جدید و فیزیک جدید یکی از ابعادش وزن خودرو است. وزن خودرو در سری ۳ به احتمال زیاد با کاهش رو به رو است. BMW سری ۳ جدید دارای سیستم انتقال نیروی جدید خواهد بود. می توانیم انتظار نسل جدید پیشرانه توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر و ۳ لیتری ۶ سیلندر کنونی را داشته باشیم که قبلا در سری ۳ استفاده شده است. و چرا هایبرید نه؟ انتظار بی ام و سری ۳ هیبریدی (هایبرید) خیلی انتظار بیجایی نیست! نسخه PHEV یا همان پلاگین هیبرید برای سری ۳۳۰e iPerformance محتمل است. این خودرو به احتمال بسیار زیاد همین امسال (۲۰۱۸) معرفی و رونمایی خواهد شد که تحت مدل ۲۰۱۹ به بازار خواهد آمد. کاریرا تصاویر جاسوسی این خودرو را برای شما قرار داده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا