ایمنی

وقتی مرسدس بنز زیر شکنجه کم نمی آورد! + فیلم

این بنز هنوز زنده است!

هدف از انجام این آزمایش، تست عملکرد یا اشتباه عمل کردن ایربگ های مرسدس بنز است. مدلی که این بلا را سر آن می آورند مرسدس E320 قدیمی است. در ابتدا به دلیل تست ها یا بهتر است بگوییم شکنجه های قبلی روی این خودرو، نیاز به تایر جدید و رفع اشکال گیربکس خودرو بود که برطرف گردید.

قرار است بنز E320 در شرایط واقعی آزمایش شود. وقتی خودرو با سرعت زیاد، متوسط یا کم روی دست انداز یا چاله می افتد چه اتفاقی می افتد؟ چه آسیب هایی به کمک فنرها، لاستیک و … وارد می شود؟ بنز E320 مرتبه اول با سرعت نسبتا زیاد یعنی ۸۰ کیلومتر در ساعت از روی چاله عبور می کند. همانطوری که انتظار می رفت اتفاق خاصی رخ نمی دهد. لاستیک ها از روی چاله عبور کرده و چیز خاصی در داخل کابین حس نمی شود. مرتبه دوم خودرو با سرعت کمتر از روی چاله عبور می کند و این دفعه هم اتفاق خاصی نمی افتد. در مرتبه سوم سرعت باز کاهش داده شده و با سرعت ۶۲ کیلومتر بنز وارد چاله می شود. این جا است که شاهد اتفاقاتی هستیم.

در مرتبه سوم کیسه های هوای سمت راست خودرو عمل می کند و سیستم هشدار خودرو به صدا در می آید. در مرتبه چهارم، لاستیک جلو سمت راست می ترکد اما چرخ های عقب علیرغم ضربه شدید کماکان سالم هستند. مرسدس بنز شایسته جایگاه فعلی خود در دنیا است. دیدیم که خراب کردن یک بنز کار چندان ساده ای نیست. به زودی فیلم های دیگری از این مجموعه برای شما قرار داده می شود.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا