رکورد

صعود رنج روور به دروازه بهشت! + فیلم

۹۹۹ پله تا رستگاری!

خودروهای لندروور همیشه محبوب بدلکارانی بوده که توان SUV ها را به چالش می کشند. حالا فرقی نمی کند که رنج روور Sport باشد یا Discovery . اکنون نوبت به نماینده هیبریدی رنجروورها رسیده تا خود را اثبات کند.

پس از اینکه کمپانی Kia سورنتو را به دروازه جهنم برد، اکنون انگلیسی ها در اقدامی تازه ، شاسی بلند نامدار خود یعنی Range Rover Sport را به دروازه بهشت هدایت می کنند. نبرد فلز و سنگ! یکی از زیباترین و خیره کننده ترین نقاط جهان را می توانید در کشور چین پیدا کنید. کوهستان تیان من (Tianmen) ، جایی که زمین از طریق جاده ای طولانی پر پیچ و خم و ۹۹۹ پله به آسمان متصل می شود. حال رنج روور اسپرت هیبریدی (PHEV) آماده بالارفتن از این مسیر است. ابتدا باید حدود ۱۱ کیلومتر از پایین کوهستان (کوهپایه) طی شود و پیچ های ۹۹ گانه پشت سر گذاشته شود تا اینکه به ابتدای پله ها برسیم. بعد از ۹۹ پیچ هنوز ۹۹۹ پله در پیش است!

به قله این کوهستان دروازه بهشت می گویند! جایی که رسیدن به آنجا اصلا کار ساده ای نیست! پله های ۹۹۹ تایی از یک طرف و زاویه ۴۵ درجه ای این پله ها از سمت دیگر کار را دشوار می کند! برای همین کمپانی Land Rover راننده ای قهار و کاربلد را برای این کار انتخاب کرده. آقای Ho-Pin Tung که راننده و قهرمان مسابقات اتومبیل رانی لمانز است. به گفته او چنین کاری یکی از سخت ترین رقابت های زندگی حرفه ای وی به حساب می آید.

همه چیز برای رقابت آماده است. پیشرانه ۲ لیتری مخصوص کمپانی جگوار و لندروور یعنی موتور Ingenium بنزینی که به همراه خود پیشرانه برقی را نیز دارد. این خودرو ۳۹۸ اسب بخار قدرت داشته و وقتی با موتور الکتریکی خود حرکت کند می تواند حدود ۵۰ کیلومتر را طی نماید. البته کمپانی اعلام کرده که برای عبور از این ۹۹۹ پله از هر دو موتور بنزینی و برقی استفاده کرده است. کاریرا فیلم این هنرنمایی را برای شما قرار داده است. ببینید که Range Rover Sport PHEV چگونه به دروازه بهشت صعود می کند!

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا