موتورسیکلت

نمایشگاه موتورسیکلت های وسپا ، حس یک نوستالژی

وسپا

وسپا و دیگر هیچ …

واژه Vespa شاید یک نوستالژی به تمام معنا باشد. چیزی شبیه به رنو ۵ ، دو یار قدیمی کوچه و خیابان های ایران. اما مدل های جدید موتورسیکلت وسپا در حال حاضر در کشور ایران حضور داشته و قیمت بالایی هم دارند. چیزی در حدود ۲۵ میلیون تومان و حتی بیشتر! اکنون مدل ۲۰۱۷ وسپا قبل از اینکه یک موتورسیگلت معمولی شهری باشد، یک وسیله لوکس و به نوعی تجملاتی به حساب می آید! آن وسپاهای قدیمی کجا و این کجا؟!

Vespa

کمپانی موتورسیکلت ساز ایتالیایی پیاجیو (Piaggio) که مالک برند Vespa می باشد، همانند خودروسازهای معروف دنیا موزه ای را راه انداخته است که در آن انواع و اقسام محصولات خود را به نمایش عموم می گذارد. اسکوترها و موتورسیکلت های تاریخ کمپانی پیاجیو که قدمت و قدرت این برند ایتالیایی را نشان می دهند. مدل وسپا جایگاه خاصی در دنیای جهانی موتورسیکلت دارد. سابقا در نمایشگاه های ماشین در کشورهای اروپایی و حتی آمریکا، جایگاهی هم برای موتورسیکلت های وسپا درنظر گرفته میشد. یعنی می توانستید وسپا را در کنار پورشه یا فراری لوکس و گران قیمت تماشا کنید و آن ها را خریداری کنید. خب شاید کسی که برای خرید به شعبه Ferrari می آید احتمالا به یک اسکوتر یا یک موتور یا کیفیت ایتالیایی هم احتیاج داشته باشد.

وسپا

شما با نمایشگاهی به مساحت ۵۰۰ متر مربع طرف هستید که انواع موتورسیکلت با انواع کلاس و سبک مختلف که ساخت کمپانی پیاجیو و زیرشاخه ها و برندهای آن هستند را می توانید در آن مشاهده کنید. مدل های نظیر Vespa ، Gilera ، Moto Guzzi ، Aprilia و سایر برندها و مدل ها. در این نمایشگاه وسپاهای مدل ۱۹۴۳ ، مدل ۱۹۶۲ و مدل ۱۹۴۷ و انواع مدل های سال های دیگر نیز برای بازدید در اختیار عموم قرار گرفته اند. همچنین در کاریرا می توانید نگاهی هم به نمایشگاه مزداهای کلاسیک بیاندازید.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا