موتورسیکلت

هارلی دیویدسون با اخبار جدید از راه رسید!

هارلی دیویدسون

هارلی دیویدسون بلاخره متوجه شد در قرن ۲۱ قرار  دارد.

به تازگی شایعاتی در رابطه با محصولات آینده ی شرکت موتورسیکلت هارلی دیویدسون واقع در شهر میلواکی به گوش می رسد. شاید شما هم مانند ما با خود فکر کنید که این شایعات احتمالا موضوع خاصی را در بر نمیگیرند و در رابطه با خط تولید جدید کت های چرم این شرکت و یا … هستند. اما باید به شما بگوییم که به سختی در اشتباه هستید! هارلی به تازگی خبری مهم را در این رابطه اعلام کرده است.

برای افزایش هارلی سواران در سراسر دنیا به تازگی این شرکت طرح و نقشه ای با نام “جاده های بیشتر برای هارلی دیویدسون” را اعلام کرده است.

این برند، در آینده پرچم دار  این سبک از موتورسیکلت ها خواهد شد و حتی افرادی که هنوز درباره لذت سواری با این موتور ها تردید دارند را به وجد خواهد آورد

مدیر عامل شرکت هارلی دیویسن Matt Levatich بیانیه ای با این مضمون منتشر کرده است: ” اقدامات جسورانه ای که ما امروز در طرح و برنامه ی خود قرار داده ایم، گستره ی وسیعی از توانایی ها و قدرت رقابت ما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین کیفیت بالای محصولات ما و تقاضای مردم از سراسر دنیا برای این برند و نمایندگی های عالی ما، در کنار مشتریان وفادار به این برند، ما را در آینده پرچم دار تولید این سبک از موتور سیکلت ها خواهد کرد و حتی افرادی را که هنوز درباره لذت سواری با این موتور ها تردید دارند به وجد خواهد آورد.”

این سخنان و طرح های بزرگ مدیر هارلی دیویدسون به چه معناست؟ برای شروع این شرکت بجای تولید و فروش موتورسیکلت هایی با استایل بزرگ و اسپورت آمریکایی در طراحی این برند بر اساس نیاز واقعی مردم در بازار های دیگر تغییر ایجاد میکند. اما برنامه ی این شرکت برای رسیدن به این مقاصد چیست؟ به خبر تازه منتشر شده در این رابطه که جزئیات را در بر دارد توجه کنید :

محصولات جدید هارلی دیویدسون

نکات بر جسته ی این خبر این موارد هستند:

  • گسترش برتری این شرکت در تولید موتور های سنگین، بوسیله ی توسعه و ارتقای تکنولوژی موجود در مدل های touring و Cruiser، که طرفداران این برند را راضی نگه میدارد.
  • معرفی موتورسیکلت های جدید ۵۰۰ سی سی تا ۱۲۰۰ سی سی، که با اولین مدل touring این شرکت با نام “هارلی دیویدسون پن آمریکا” که دارای موتوری ۱۲۵۰ سی سی ای است شروع می شود. همچنین یک مدل سفارشی ۱۲۵۰ سی سی و مدل Streetfighter 975 سی سی ای نیز در این برنامه قرار دارند که قرار است تا سال ۲۰۲۰ عرضه شوند.
  • تسخیر بازار وسیله های نقلیه ی الکتریکی با تولید اولین موتور سیکلت الکتریکی از مدل live wire در سال ۲۰۱۹ و همچنین طرح مدل بدون کلاچ “Twist And Go” که میتواند این شرکت را در زمینه بکار بردن تکنولوژی موتورسیکلت های الکتریکی در مسابقات ورزشی نیز پیشرو کند. همچنین مدل live wire تا سال ۲۰۲۲ نسخه های جدیدتر را همراه با آپشن های بیشتر عرضه می کند تا نظر خریداران را جلب نماید.

مدل live wire

هارلی دیویدسون

ما درباره ی خبر های مبنی بر مدل live wire بسیار هیجان زده هستیم و سرانجام به نظر می رسد که این مدل به زودی معرفی می شود. ظاهرا این موتورسیکلت همراه با مدل های دیگر عرضه میشود و قصد راه اندازی یک خط تولید جدید از موتورهای الکتریکی را برای این شرکت دارند. خبر جدیدی در رابطه با این مدل منتشر نشده است و ظاهرا این مدل در سال ۲۰۱۹ معرفی می شود.

مدل pan America

هارلی دیویدسون

تنها اطلاعاتی که ما درباره ی این مدل داریم این است که یک موتور جدید ۱۲۵۰ سی سی ای بر رو ی آن نصب شده است و قرار است سال ۲۰۲۰ عرضه شود. و خوشبختانه طراحی آن، در عین حال که وزن این موتور سیکلت سبک تر شده است، قدرتمند و متناسب با طراحی موتورسیکلت های ADV است.

پروژه street fighter

هارلی دیویدسون

این مدل هنوز نام گذاری نشده است اما با توجه به اخبار منتشر شده، این موتوسیکلت یک موتور ۱۲۵۰ سی سی ای دارد و بنا بر گفته ی هارلی در سال ۲۰۲۰ عرضه می شود.

مدل سفارشی آینده

هارلی دیویدسون

اطلاعات ما درباره ی این مدل جزئی است، با این حال طراحی و نیم رخ این موتور نشان دهنده ی سبک اسپورت آن است همچنین ظاهرا یک موتور ۱۲۵۰ سی سی ای بر روی آن نصب است.

اعلامیه شرکت در رابطه با محصولات جدید و آینده ی خط تولید آن شامل مسائل جزئی تری مانند نمایشگاه ها و … هم هست که به دلیل اینکه از اهمیت و جذابیت کمتری برخوردار هستند در این مقاله به آنها اشاره نشده است.

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا