اخبار خودرو

محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان از نظر گوگل… آئودی است

محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان از نظر گوگل... آئودی است 2019 audi r8 onlocation2

لامبورگینی و بوگاتی هم در این لیست قرار دارند.

این مقاله را با یک سؤال بسیار مهم آغاز می‌کنیم، آیا سوپراسپرتی وجود دارد که خواستنی نباشد؟ شاید در این بین برخی از مدل‌ها محبوبیت کمتری نسب به سایر سوپراسپرت‌ها داشته باشند؛ اما قطعا هیچ کس شانس مالکیت یک خودروی سوپراسپرت را در مقابل مدلی هاچ‌بک از دست نمی دهد. حتی اگر این سوپر اسپورت Ferrari Mondial باشد!

اما در این مقاله، شرایط کمی متفاوت است زیرا خبری از فراری در این لیست نیست. تمامی پنج مدل برتر این فهرست متعلق به یک گروه خودروسازی است که انواع هاچ‌بک را تولید می‌کند. درست حدس زدید! درباره فولکس‌واگن صحبت می‌کنیم، شرکتی که مالک برخی از برند‌های تولید کننده‌ی خودروهای سوپراسپرت مانند: آئودی، بوگاتی و لامبورگینی است. بر اساس فهرست جالب منتشرشده توسط سایت Veygo ، این برند‌ها دارای محبوب‌ترین مدل‌های سوپراسپرت در جهان هستند. در ادامه، توضیح بیشتری درباره‌ی شیوه‌ی انتخاب این برند‌ها ارائه می‌دهیم.

محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان از نظر گوگل... آئودی است desirable supercars ranked by google

بوگاتی با مدل‌های شیرون و ویرون خود، رتبه دوم و سوم این لیست را در اختیار دارد. لامبورگینی نیز با مدل‌های اونتادور و وننو در جایگاه چهارم و پنجم قرار دارد. همچنین خودروهایی که در این لیست انتخاب نشدند اما امتیاز بسیار نزدیکی را نسبت به مدل‌های برتر کسب کرده اند شامل مدل های: مکلارن ۶۷۵LT، فورد GT و فراری ۴۵۸ می‌شوند.

شاید بزرگ‌ترین سورپرایز این لیست، خودروی سوپراسپرتی است که جایگاه اول آن را کسب کرده است. هیچ نکته‌ی منفی ای درباره آئودی R8 وجود ندارد و می‌توان گفت که این خودرو، محصولی استثنایی است و عملکردی فوق‌العاده دارد. همانطور که بسیاری نیز آن را به ‌عنوان بهترین خودروی سوپراسپرت حال حاضر بازار در نظر می‌گیرند. اما آیا آئودی R8 واقعاً محبوب‌ترین و بهترین خودروی سوپراسپرت جهان است؟ حتی محبوب تر و خواستنی تر از مدل هایی مانند لافراری، کونیگزگ یا پاگانی هوایرا؟

Audi R8 2019

برای درک بهتر قضیه، باید روش استفاده شده در لیست برای انتخاب بهترین خودروی سوپراسپرت را بدانید. این روش تمامی مناطق جهان و تمامی مدل‌های سوپراسپرت ساخته‌شده طی ۱۰ سال گذشته را در نظر گرفته است. با این ‌حال اطلاعات جمع آوری شده از طریق نظرسنجی مستقیم از افراد و مردم سراسر جهان نیست، بلکه براساس کلمات کلیدی جستجو شده در گوگل در مناطقی مشخص به دست آمده است. بر این اساس سایت Veygo به این نتیجه رسیده است که آئودی R8 در ۹۵ کشور از مجموع ۱۶۹ کشور دارای رتبه نخست سرچ است. از جمله‌ی این کشورها می‌توان به ایالات متحده آمریکا و اکثر کشورهای اروپایی (کشور ایتالیا نیز در این میان قرار دارد) اشاره کرد.

بنابراین از نگاه گوگل، آئودی R8 محبوب‌ترین خودروی سوپراسپرت جهان است. اما عملا، ما بعید می‌دانیم که این خودرو در دسترس تمام عموم قرار داشته باشد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر از این گزارش و متوجه شدن علت سرچ بسیار این خودرو در گوگل، می‌توانید به وب سایت Veygo.com مراجعه نمایید.

منبع: motor1

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا