خودروهای الکتریکی و برقی

کیا نسخه‌ی الکتریکی مدل‌های Ceed و Xceed را تولید می‌نماید

کیا ceed برقی

مدل EV کانسپت Imagine در ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد

در حال حاضر کیا مدل‌هایی مانند e-Soul و e-Niro را در سبد محصولات الکتریکی خود دارد، اما ممکن است که مدل‌های بیشتری را بصورت EV عرضه نماید. بر اساس مصاحبه‌ی وبسایت خبری AutoNews با آقای Emilio Herrera (مدیر ارشد عملیاتی کیا در اروپا)، محتمل است که نسل جدید مدل کیا ceed و SUV کامپکت آن XCeed در جدول زمان ‌بندی برقی شدن این شرکت قرار گیرند.

بنابر گفته‌ی مدیر ارشد عملیاتی کیا: “تولید مدل‌های XCeed و Ceed استیشن واگن پلاگین هیبریدی از اواخر نوامبر در کارخانه‌ی شهر Zilina آغاز می‌شود. هر دو مدل در ژانویه‌ی ۲۰۲۰ به بازار راه پیدا خواهند کرد.” او همچنین اضافه کرد: “به تدریج تمامی نسخه‌های مدل Ceed نوعی پیشرانه‌ی الکتریکی را دریافت خواهند کرد، ما حتی تولید یک مدل تمام الکتریکی را نیز در نظر گرفته‌ایم.”

کیا ceed برقی
همچنین آقای Herrera تایید کرد که مدلی بر اساس طرح مفهومی Imagine تا دو سال آینده تولید خواهد شد. “طرح مفهومی Imagine که در نمایشگاه خودرو ژنو امسال معرفی شد، پایه و اساس یک مدل باتری الکتریکی است که در سال ۲۰۲۱ عرضه ‌می‌شود.”

این طرح مفهومی ترکیبی از کلاس‌های مختلف چند خودرو است، در عین حال هیچ کدام از سگمنت‌های SUV، هاچ بک و یا سدان را شامل نمی‌شود. همچنین طراحی ظاهری و داخلی این مدل بسیار جسورانه است. در این طرح مفهومی ۲۱ نمایشگر رزولوشن بالا برای داشبورد آن در نظر گرفته شده است!

کیا ceed برقی

با این وجود انتظار می‌رود که تغییراتی در طراحی مدل نهایی صورت گیرد و توقع نداریم که این تعداد از صفحه‌ی نمایش بر روی داشبورد مدل تولیدی قرار داشته باشد، همچنین کاکپیت این خودرو نیز به آن سادگی نشان داده شده در طرح‌ مفهومی نخواهد بود.

منبع: carscoops

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا