اخبار عمومی

بررسی بزرگترین تغییرات صورت گرفته نسخه‌ی ۱۰ نرم‌افزار تسلا و قابلیت‌های جالب آن

نرم‌افزار تسلا

در این مقاله به بررسی بزرگترین تغییرات صورت گرفته پس از بروزرسانی جدید نرم‌افزار تسلا می‌پردازیم

همانند بروزرسانی‌های ios که برای برای کابران اپل ارائه می‌شود، آپدیت‌هایی نیز برای نرم‌افزار تسلا صورت ‌می‌گیرد که سعی در ارتقای تجربه‌ی کاربری خریداران دارد. تسلا به تازگی آپدیت جدیدی را ارائه داده است که نسخه‌ی ۱۰٫۰ نام دارد، بنابر ادعای تسلا این بروزرسانی انتظارات افراد را از آنچه با نام سیستم اطلاعات و سرگرمی، پخش موسیقی و امکانات رفاهی در نظر می‌گرفتند فراتر می‌برد.
این بروز رسانی عمدتا در رابطه با سیستم‌های پخش تصویر و صدا و سرگرمی است، اما با این حال ما تمامی تغییرات صورت گرفته بر روی نرم‌افزار تسلا را برای شما ذکر کرده‌ایم. با ما در این مقاله همراه باشید.

 

Smart Summon (سیستم احضار هوشمند):

خریدارانی که خودروی آنها به قابلیت‌های خودران و یا رانندگی خودکار پیشرفته مجهز است می‌توانند به کمک این سیستم اتومبیل خود را در مقصد انتخاب شده ملاقات کنند! تسلا مدعی است که این قابلیت برای افرادی که همراه بچه و کالسکه‌ی آن هستند، سبد خرید بزرگی دارند و یا شامل مواردی از این قبیل که طی مسافت به سمت پارکینگ را دشوار می‌سازد می‌شوند، بسیار مناسب است. البته تسلا در وبسایت خود یک نکته را گوش زد کرده است: “افرادی که از سیستم Samrt Summon استفاده می‌کنند باید در تمامی شرایط مسئولیت زیر نظر گرفتن خودرو و اطراف آن را به عهده گیرند.”

Tesla Theater:

مالکان مدل‌های ۳، S و X پس از بروزرسانی نرم‌افزار تسلا می‌توانند از سرویس‌ اپلیکیشن‌هایی نظیر: نتفلیکس، Hulu، یوتوب و Hulu+ Live در نمایشگرهای بزرگ قرار گفته بر روی داشبورد خودروی خود استفاده کنند. البته واضح است که این سرویس‌ها تنها در حالتی که اتومبیل پارک است فعال هستند. این قابلیت‌ها به همراه ویدیوهای آموزشی تسلا برای ارتقای تجربه‌ی کاربری مالکان خودروها ارائه می‌شود.

کارائوکه:

با آپدیت نرم‌افزاری ۱۰٫۰، خودروها به همراه آهنگ‌هایی از پیش بارگزاری شده بر روی سیستم تسلا عرضه می‌شوند و مالکان می‌توانند به تنهایی یا همراه با دوستان خود با آنها همخوانی نمایند.

رستوران‌ها و مقاصد گوناگون:

سیستم نویگیشن نرم‌افزار تسلا در حال حاضر گزینه‌هایی همچون “I’m Feeling Lucky” و “I’m Feeling Hungry” را ارائه می‌دهد. این قابلیت‌ها همانند یک دکمه‌ی Shuffle عمل می‌نمایند و برای افرادی که نمی‌توانند مقصد و یا رستوران مورد نظر خود را انتخاب کنند کاربردی است. تسلا همچنین نمایش پیشنهادات را نیز به این صورت که مقاصد نزدیک ‌تر در ابتدای لیست قرار می‌گیرند، تغییر داده است.

موسیقی و پادکست‌ها:

سرانجام تسلا پشتیبانی از سرویس اسپاتیفای را بطور مستقیم در رابط کاربری خود لحاظ کرده است. به گفته‌ی تسلا این قابلیت یکی از پر تقاضاترین قابلیت‌ها میان خریداران محصولات این شرکت است. همچنین در نسخه‌ی ۱۰٫۰ سرویس‌های Slacker Radio و Tuneln نیز پشتیبانی می‌شوند.

تسلا آرکید:

در آپدیت ۱۰٫۰، تسلا از تعدادی از کنترلرها با اتصال USB پشتیبانی می‌نماید، همچنین شما به سطح اول از گیم بسیار معروف CupHead که می‌توان دو نفره آن را بازی کرد دسترسی دارید.

بروزرسانی Sentry Mode:

در آپدیت نرم‌افزار تسلا در حالت Sentry، همزمان با ضبط فیلم توسط خودرو، تسلا محتوای فیلم‌برداری شده را بر روی فلش مموری قرارگرفته بر روی اتومبیل و در پوشه‌ای مجزا انتقال می‌دهد و اگر فضای کافی موجود نباشد کلیپ‌های قدیمی را بصورت خودکار حذف می‌نماید. همچنین با این بروزرسانی می‌توانید Defroster (سیستمی که مانع از رطوبت گیری شیشه‌های خودرو می‌شود)، شیشه‌ها و در پارکینگ خانه‌ی خود را بوسیله اپلیکیشن تسلا کنترل نمایید.

پشتیبانی از سرویس‌های پخش رسانه و مرورگرهای وب در مدل ۳ تسلا:

تسلا دسترسی به مروگر‌های وب را در مدل۳ خود فعال نموده است. بنابراین حتی اگر مالک مدل Standard Range Plus تسلا باشید، می‌توانید تا زمانی که به وای‌فای متصل‌ هستید به سرویس‌های اسپاتیفای، Slacker و Tuneln دسترسی داشته باشید. این آپدیت در هفته‌ی جاری در دسترس قرار می‌گیرد.

منبع: motortrend

برای ارسال دیدگاه کلیک کنید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بالا